AVF Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Tøffe avgjørelser og grusomme avsløringer venter. Les hele saken Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Episode 2 er ikke tilgjengelig på ps3 for folk utenfor usa, mange som er veldig sure for det meg inkludert Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Skjønner ikke helt hvorfor denne får 8 siden denne episoden er MYE bedre enn episode 1, som fikk 9. Karakteren er allikevel riktig, så kan ikke klage, selv om det for uinnvidde virker som kvaliteten har gått ned. PC-versjonen kjørte forøvrig mye bedre denne gangen enn episode 1, så jeg satser på at de har prioritert riktig platform for en gangs skyld! Fin anmeldelse forøvrig. Endret 3. juli 2012 av radiohodet 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Noen som har spilt Walking dead, men som ikke har sett tv programmet? Veldig lyst på spillet, men har ikke sett noen episoder Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Du kan trygt se/spille disse uavhengig av hverandre Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Noen som har spilt Walking dead, men som ikke har sett tv programmet? Veldig lyst på spillet, men har ikke sett noen episoder Jeg har ikke sett en eneste episode, men har storkost meg med spillet. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Godt å høre, da var første episoden kjøpt. Takk for tipsene Lenke til kommentar
Drumdur Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Spelet, i motsetning til TV-serien, klarer å tilnerme seg stemninga og settinga i teikneserien på ein veldig god måte. TV-serien er i min meining ein fiasko i samanlikning. Tilrådar spelet sterkt, som stiller som ein av mine favorittar hittil i år. Ser fram til dei kommande episodane. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 herregud og herlig spill, spilt ferdig episode 1 nå, utrolig digg. elsker det et spørsmål bare angående episode 1, bare sånn generell greie som går på valga du tar osv Er det mulig å redde alle? Hu dama som var på det motor inn greia, som var bitt, gav jeg pistolen din, og hu skaut seg selv, morsomt nok, hadde ikke hu carley kuler nok til å drepe zombier på slutten, når jeg valgte å redde han andre duden jeg har glemt navnet på. Hadde jeg ikke fått hu som hadde låst seg inne til å skyte selv, ville da carley hatt en ekstra kule, så hu (altså carley) og han som paser på døra (husker ikke navnet). Ville da begge overlevd? Er dette et spill kanskje man bør spille igjennom opptil flere ganger Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 oh lol, den statistikken du får på slutten av episode 1, var ganske kung, var ikke mange som likte doug men:p Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Historien i spillserien overgår absolutt filmserien. De tekniske problemene som man legger spesielt merke til på Xbox 360-utgaven ødelegger ikke spillet på noen måter, men man merker at de er der. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Er disse problemene fraværende på PS3 altså? Midt i blinken at jeg valgte det der da Har enda til gode å laste ned denne episoden da, får se om det blir en økt i morra Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 herregud og herlig spill, spilt ferdig episode 1 nå, utrolig digg. elsker det et spørsmål bare angående episode 1, bare sånn generell greie som går på valga du tar osv Er det mulig å redde alle? Hu dama som var på det motor inn greia, som var bitt, gav jeg pistolen din, og hu skaut seg selv, morsomt nok, hadde ikke hu carley kuler nok til å drepe zombier på slutten, når jeg valgte å redde han andre duden jeg har glemt navnet på. Hadde jeg ikke fått hu som hadde låst seg inne til å skyte selv, ville da carley hatt en ekstra kule, så hu (altså carley) og han som paser på døra (husker ikke navnet). Ville da begge overlevd? Er dette et spill kanskje man bør spille igjennom opptil flere ganger En av de dør uansett, så det er opp til deg å bestemme hvem du vil redde. Jeg ga også pistolen til hun som var bitt slik at hun kunne skyte seg selv. Om jeg ikke hadde gjort det hadde sikkert en av de du hadde med deg skutt henne. Tipper hun var scriptet til å dø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå