Anderspr0 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Flere som har erfaringer med at deres beregnet utlevering ALLTID henger en dag etter? Står at pakken min kommer idag, men kan garantert ikke hente den før imorgen Lyst på ny skjerm NÅ Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg sjekket sporing på min pakke fra Komplett (med Tollpost), og den sto som levert på utleveringssted ca. et døgn etter den var sendt fra Komplett. Jeg fikk ikke noen varsling på sms eller e-post, men fikk hentet pakken i butikken uten problemer. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Vent, dei har beregnet utlevering? O_o Lenke til kommentar
GrandAndreasK Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 For de som lurer på dette så kan dere spore PostNord pakker før det dukker opp på påsten.no hær: http://www.tollpost.no/nb/E-tjenester/Sider/Nordisk-Track-Trace.aspx Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Bruker alltid pickup point nå. Bestiller man før kl 2, så kan man hente de dagen etterpå veldig kjekkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå