Gå til innhold

Er Obama en muslim? :O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det har blitt avvist gang på gang at Obama er muslim.

Man vrir masse på hva som blir sagt og prøver helst å få ham til å framstå som muslim, spesielt elsker Tea Party bevegelsen å gjøre dette.

Legg spesielt merke til Disclaimeren når du starter videon : Are only examining the evidence surrounding the rumor that Barrack Hussein Obama might be a secret Muslim.

Lenke til kommentar

Det er en meget enkel måte å teste slike youtubevideoer på: Tittelen sier at "Obama tilstår at han er en muslim". Vel da trenger man åpenbart ikke 9 minutter og 57 sekunder med indisier. Da er det bare å vise til den talen, det intervjuet eller hva det måtte være hvor han sier "Ja, jeg er en muslim". Det kan gjøres på 30 sekunder, inklusive kildehenvisningen. Grunnen til at de holder på med utdrag av en tale han sannsynligvis holdt for muslimske ledere i nesten ti minutter er at han aldri sier det. Det finnes ingen "tilståelse".

Men trådstarter, jeg har lyst til å spørre deg tilbake: Hvorfor spør du? Om Obama faktisk var en muslim, hva så?

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Men trådstarter, jeg har lyst til å spørre deg tilbake: Hvorfor spør du? Om Obama faktisk var en muslim, hva så?

Fordi din religion eller dine tanker om verden har stor påvirking på deg. Er ikkje uten grunn at muslimar oppførar seg som dei gjer.

Lenke til kommentar

Jeg tror at hvis du funderer litt på det så ser du at det er tvert om Oleoh. Det er få mennesker som befinner så totalt i rampelyset som Obama. Vi vet nøyaktig hva han gjør til enhver tid (kanskje bortsett fra på soverommet) og hvordan han oppfører seg. Og ingenting av det vi ser gjør ham noe anderledes enn alle andre velutdannnede og vellykkede amerikanere.

Så om han faktisk er muslim, beviser han altså at man ikke kan se det på dem. Obama oppfører seg nemlig ikke "som muslimer gjer"...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fordi din religion eller dine tanker om verden har stor påvirking på deg. Er ikkje uten grunn at muslimar oppførar seg som dei gjer.

Ka mene du?

Hvordan oppfører seg muslimene?(Tenker du på Osama bin Ladin og terror ?)

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ei muslimsk jente fra sverige. Hvordan oppfører hun seg?

Lenke til kommentar

Muslimsk ... tydeligvis ;)

Lenke til kommentar

koffår spør du meg? Det e du som kjenner henne :p

Lenke til kommentar

Jeg er ikke overrasket over at noen spør dette, ei heller laget video om det.

Ca 33% av Amerikanere vet at Obama er en kristen, 11% sier at han er Muslim, resten svarer "usikker".

Ja statistikken kan være litt feil, men at det er noe annet enn 99% kristen og 1% muslim/vet ikke, er rett og slett trist. Forsåvidt aksepterer kun en tredjedel evolusjon i USA..

Da burde du være livredd hvis Mitt Romney vinner... Han er ikke så gal som Rick Perry eller Santorum, men han er en skrulle.

Lenke til kommentar

koffår spør du meg? Det e du som kjenner henne :p

Fordi du så ut til å vite hvordan muslimer oppfører seg. Gjør du ikke det likevel?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Ka mene du?

Hvordan oppfører seg muslimene?(Tenker du på Osama bin Ladin og terror ?)

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10066598

;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Jeg tror at hvis du funderer litt på det så ser du at det er tvert om Oleoh. Det er få mennesker som befinner så totalt i rampelyset som Obama. Vi vet nøyaktig hva han gjør til enhver tid (kanskje bortsett fra på soverommet) og hvordan han oppfører seg. Og ingenting av det vi ser gjør ham noe anderledes enn alle andre velutdannnede og vellykkede amerikanere.

Så om han faktisk er muslim, beviser han altså at man ikke kan se det på dem. Obama oppfører seg nemlig ikke "som muslimer gjer"...

Jo, sjølvsagt har filosofien din noko å sei for korleis du oppførar deg. Om du f.eks trur at menneske berre er ein sjølvkopierande mineralklump slik som Hitler, vil du ikkje sjå mykje verdi i mennesket heller. På same måte er muslimane sin oppførsel ein klar indikator på kva dei trur på, og islam sitt sanne ansikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...