Redaksjonen. Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Lille Cooler Master Elite 120 Advanced skal takle de tunge komponentene. Minikabinett for entusiastene Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Futtigrisen så syk Silverstone kopi... Jeg trodde at det var silverstone helt til jeg så at det sto Cooler Master på framsida av kabienttet. Tenkte at det var en ny versjon av dette: http://www.dustinhome.no/product/5010545943/silverstone-sugo-sg07-mini-itx-black-600w/#intcmp=searchProvider_dacsa 4 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Det blir interessant å se hvordan denne blir i forhold til Silverstone Sg07, som, som tidligere nevnt, er innenfor samme segment. AtW Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Nå er bare spørsmålet om jeg klarer å tvinge vannkjøling inn i det. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Uansett ville jeg haller gått for et Silverstone sugo Sg08. Det er mye penere!! 3 Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Ville gått for Silverstone egentlig bare for at de skjønner at 5.25" må dø... Lenke til kommentar
PoPSiCLe Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Ville gått for Silverstone egentlig bare for at de skjønner at 5.25" må dø... Fordi? Når du klarer å få laget en DVD/Blu-Ray-spiller som passer i en 3,5" åpning, så skal jeg heller kanskje si meg enig med deg... Lenke til kommentar
Fillfall Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Kan kanskje bli et alternativ til en bærbar.. Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Nå er bare spørsmålet om jeg klarer å tvinge vannkjøling inn i det. Den er littegran større enn Silverstone sitt lignende kabinett. Du skal nok klare det med litt saging og skruing. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Silverstone 450w sg05/06 er det optimale for et itx system så lenge man klarer seg med gtx 680. fine med silverstone er at de har skjønt at man trygt kan satse på slim dvd og 2,5" disker uten å bli nervøse. selv om da sg05/06 har mulighet for 3,5" disk. Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Ville gått for Silverstone egentlig bare for at de skjønner at 5.25" må dø...Fordi? Når du klarer å få laget en DVD/Blu-Ray-spiller som passer i en 3,5" åpning, så skal jeg heller kanskje si meg enig med deg... Silverstone benytter slim DVD stasjon i sitt tilsvarende kabinett. Lenke til kommentar
zotac Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 prisen på dette kabinettet er jo i en helt annen klasse en silverstones. som pdd ligger rundt 1600. jeg tenker dette kan bli en fin pc for madamen . mens mannen i huset får en litt penere sugo "helt til hun okkuperer den" Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Billig, men børstet stål i stuen? Slike pc-er er jo som regel for "stue bruk". Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Fordi? Når du klarer å få laget en DVD/Blu-Ray-spiller som passer i en 3,5" åpning, så skal jeg heller kanskje si meg enig med deg... Og volumet til en 3.5" kontra en slim optisk leser er? Dersom du hadde tenkt deg om før du skrev hadde du funnet ut at en 3.5" skuff er større enn en typisk slim optisk leser... Uansett, når man bygger et kabinett som er laget for å spare plass, bør man gjøre det på en så gjennomført måte som mulig, og da er det litt kort tenkt å bruke en optisk leser som er like stor som hovedkort-formfaktoren det er ment for når det finnes mindre like gode løsninger for samme pris. Endret 4. juli 2012 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Yoshi93 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Eneste grunnen til å velge dette kabinettet er hvis du vil ha plass til fler harddisker, ellerså er jo Silverstonen mye penere! Blir ikke noe billigere heller når du "må ha" en modulær PSU for ikke å ha verdens største kabelspagetti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå