sverreertøff Skrevet 31. august 2003 Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 Sjekk disse nye samsung telefone http://www.it-avisen.no/art/1301765.html . Samsung skal være min neste telefon. 8) Lenke til kommentar
cnil Skrevet 31. august 2003 Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 For håpe man slipper så dårlig standbytid, problem med meldinger og andre bug som har preget tidligere Samsung telefoner. Forresten er denne artikkelen bedre Lenke til kommentar
levlex Skrevet 31. august 2003 Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 Jeps! Vi tok turen til Oslo for å dekke saken, og syntes at itavisen sin artikkel på saken var direkte råtten. Anyway så var telefonene utrolig stilige og må gi Samsung all ros de kan få for designet og de kule funksjonene! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 31. august 2003 Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 Jeps! Vi tok turen til Oslo for å dekke saken, og syntes at itavisen sin artikkel på saken var direkte råtten. Anyway så var telefonene utrolig stilige og må gi Samsung all ros de kan få for designet og de kule funksjonene! Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 31. august 2003 Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 ha! dobbel post men hva syns dere om samsung e700 da? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 31. august 2003 Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 så jo greie ut men ikke bluetooth? er jo dårlig da og den med oled skjerm er jo overprisa 6k? svint mye. Velger heller sx1 hvis den noen gang kommer da Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 31. august 2003 Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 Jeps! Vi tok turen til Oslo for å dekke saken, og syntes at itavisen sin artikkel på saken var direkte råtten. Anyway så var telefonene utrolig stilige og må gi Samsung all ros de kan få for designet og de kule funksjonene! Tør ikke påstå at A-Mobil sin artikkel var så himla bra heller. Men når det gjelder Samsung sine telefoner så er det lite revolusjonerende med dem. Det er ikke mye nytt på dem som ikke konkurrentene har hatt lenge. Det eneste Samsung har gjort bra er design og fargeskjermer, men de har til nå manglet mange grunnfunksjoner som man har funnet i billige telefoner fra bl.a Nokia, SonyEricsson og Siemens. Og først nå kommer det i de dyre Samsung telefonene... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 31. august 2003 Rapporter Del Skrevet 31. august 2003 Tør ikke påstå at A-Mobil sin artikkel var så himla bra heller. Neivel? Og hvorfor var ikke amobils ( :wink: ) artikkel så bra da? Selv synes jeg Samsung må begynne å få inn bluetooth som standard på sine telefoner, da hadde jeg nok vurdert dem sterkere. (Og nei, jeg bruker ikke bluetooth til bilder, lyd og layout - også til kalender, notater, visittkort og synkronisering med pc) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 1. september 2003 Rapporter Del Skrevet 1. september 2003 Samsung spiller på et helt eget segment når det gjelder mobiler og går ifølge markedsjefen deres iallefall ikke etter de velkjente segmentinndelingene proff, mid-end og lavpris. Det er grunnen til at vi ikke får se en Samsung til tusenlappen uten fargeskjerm. De følger litt sin egen linje som går på design og kvalitet bla. hvor da utseendet teller mer enn innholdet på en måte. Nå kan det jo nevnes at de har blitt mye bedre i det siste ved at de hsar forstått at MMS er populært samt at det er viktig med full T9-ordbok. Stylemaster: Som ved mye annet ved ITavisen så skirver de veldig kort og veldig lite interresant om noe som sikkert leseren kunne tenkt seg å vite mer om. Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 1. september 2003 Rapporter Del Skrevet 1. september 2003 Samsung spiller på et helt eget segment når det gjelder mobiler og går ifølge markedsjefen deres iallefall ikke etter de velkjente segmentinndelingene proff' date=' mid-end og lavpris. Det er grunnen til at vi ikke får se en Samsung til tusenlappen uten fargeskjerm. De følger litt sin egen linje som går på design og kvalitet bla. hvor da utseendet teller mer enn innholdet på en måte. Nå kan det jo nevnes at de har blitt mye bedre i det siste ved at de hsar forstått at MMS er populært samt at det er viktig med full T9-ordbok. Stylemaster: Som ved mye annet ved ITavisen så skirver de veldig kort og veldig lite interresant om noe som sikkert leseren kunne tenkt seg å vite mer om.[/quote'] No offence men du viser total mangel på journalistisk integritet når du uttaler: itavisen sin artikkel på saken var direkte råtten. Det er jo tydelig at du har oversett en ting, man snakker aldri negativt om sine konkurrenter men fremhever heller hva som er positivt med sitt eget "produkt". Dere skriver lange artikler om produktene, mens Itavisen skrev om hovedpunktene ved dem, som var i tråd med det Samsung selv har poengtert hva var. Men tilbake til Samsung telefonene. Det er fortsatt ikke noe revolusjonerende med dem. Og det er den total mangel på telefoner under kr. 2000,- som gjør at de aldri kommer til å bli nr. i verden på mobil. De har jo oversett at det faktisk er telefoner under 2000 som er mest solgt. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 1. september 2003 Rapporter Del Skrevet 1. september 2003 Der tar jeg full kritikk. Var feil å si at de var råtten, men jeg syns ikke de dekker det som kreves ved noe som en lansering. ITavisen er god på mange områder, all honnør til Espen for det, men det kan hende at de er for god på for mye og ikke får brukt erfaringen sin på alle områdene. Der mener jeg vi er litt alternativ ved at vi ikke får det ut med engang, men gir leseren en gjennomført artikkel på saken. Når du nevner det med at de mangler telefoner for lavprismarkedet så er det helt bevisst fra Samsung sin side. De ønsker å stå litt for seg selv med kvalitet og design i hovedfokus, og stiller dermed litt unikt i forhold til andre produsenter. Samsung selv tror jeg legger veldig mye vekt på det siste, og det kan man jo kritisere dem så mye man vil for, men allikevel så viser det jo en viss egenhet som er ellers unik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå