Joachim_F Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Vivendi skal ha besluttet å kvitte seg med verdens største spillutgiver. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Slett Endret 3. juli 2012 av Kron Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Det er nok best de kvitter seg med Activision Blizzard snart, med den kvaliteten på de siste spillene så kommer nok det og gå i feil retning snart. Lenke til kommentar
Laurb Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 *kaster penger på valve slik at de kan kjøpe activision* KOM IGJEN GABE. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 *kaster penger på valve slik at de kan kjøpe activision*KOM IGJEN GABE. Holy crap! *KASTER PENGER PÅ GABE! (ikke hardt da :>) PS: I love Gabe <3 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Det er nok best de kvitter seg med Activision Blizzard snart, med den kvaliteten på de siste spillene så kommer nok det og gå i feil retning snart. Helt enig. Besluttningene som er tatt der de siste årene har ødelagt hele min tillit til Blizzard. Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Den store faren her er jo at EA kommer og kjøper. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Den store faren her er jo at EA kommer og kjøper. Det har de ikke lov til ettersom Activision er for stort og da kan EA bli dømt for mye mer enn hva de kjøper ettersom blir ikke nok konkurranse. Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Det blir det vel i så fall opp til en rett å avgjøre, og det er på ingen måte sikkert at de kommer frem til samme konklusjon. Det er mange selskaper i spillindustrien, bokstavelig talt hundrevis om ikke tusenvis, og alt kan gis ut digitalt over nettet. Altså trenger man ikke lenger engang en utgiver for å lage og selge spill. Jeg tror faktisk EA godt kunne tenke seg å kjøpe opp Activision-Blizzard. De ville få to konkurrende solide spill som Call of Duty og Battlefield side om side, og ville kunne posisjonere utgivelsene deres mye bedre enn slik det er i dag hvor de er i direkte konkurranse med hverandre f.eks. Lenke til kommentar
Vgst Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 EA har vel ikke råd uansett. Men blizzard skuffet fælt med diablo Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Blizzard skulle heller kvittet seg med Activision. Activision kunne også droppet seg med Robert Kotick og alt av nyeste CoD utviklere og shit. Så kunne Blizzard lagd gode spill basert på gamle og nye IPs mens Activision lager et siste gode THPS spill til meg Samtidig som de hyrer inn gamle IW gutta som lagde CoD 2 og CoD4. Lager et siste CoD spill som kommer til å vare like lenge som CS 1.6 esportmessig... nei nå drømmer jeg gitt. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Blizzard skulle heller kvittet seg med Activision. Activision kunne også droppet seg med Robert Kotick og alt av nyeste CoD utviklere og shit. Så kunne Blizzard lagd gode spill basert på gamle og nye IPs mens Activision lager et siste gode THPS spill til meg Samtidig som de hyrer inn gamle IW gutta som lagde CoD 2 og CoD4. Lager et siste CoD spill som kommer til å vare like lenge som CS 1.6 esportmessig... nei nå drømmer jeg gitt. Det er bra å drømme. Jeg drømmer om å få gi Gabe Newell en klem, men ikke si det til noen.:s Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 EA har vel ikke råd uansett. Men blizzard skuffet fælt med diablo Blizzard skuffet fælt med SC2 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå