krydderkongen Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Hei. Jeg har montert m.atx hovedkort av slag:ASUS RAMPAGE IV . Men etter å innstallert driver cd n til hovedkortet virker bare tilkoblinger på nett kun via tråløst nett.Puttet i d-link 140-n for å komme på nett. Bruker Win 7 Ultimate 64 bit os , men trodde vis man gikk på update så skulle denne komme opp som "frivillig "oppdatering men det gjorde den ikke . Når jeg setter i nettverks ledningen på kortet så lyser det akkuratt som at det skulle være ok men jeg finner ikke nettverkskortet på min datamaskin/behandle/enheter. Har prøvd denne netverksledningen på andre pc r så det er i orden . Noen som har en ide??? Det skal være dette nettverkskortet i den nettverk - Ethernet 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T - RJ-45. Fant denne på asus sine hjemmesider men funker ikke... Hjelp!!!!! Lenke til kommentar
krydderkongen Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Ingen som har svaret? Lenke til kommentar
krydderkongen Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 var inne på Intel sine sider lastet ned driver til nettvekskortet men driveren finnner ikke enheten står det.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Prøvd driver fra ASUS hjemmeside? For Rampage IV GENE har de følgende for LAN: Intel® Gigabit Ethernet Driver V16.6.0.0 for Windows XP/Vista/7 32bit & 64bit.(WHQL) EDIT: ... og Intel LAN Controller = Enabled i BIOS? Endret 4. juli 2012 av helsten2 Lenke til kommentar
krydderkongen Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Ok jeg måtte resette bios da løste alt seg:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå