casemodd Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Ser flere butikker har masse spill og veldig godt utvalg av RPG-spill, og har sett samlepakker med alle Gothic-spillene og tilleggspakker ++. Så forresten også en stor Collectors Edition til Risen 2. Min utfordring er om spillene kun er på russisk, eller om de også er på engelsk. Utenpå står alt på russisk, bortsett fra tittelen på spillene og personalet i butikkene kan ikke gi meg et fornuftig svar. Jeg kan knapt noen få ord på russisk så det er ikke et alternativ for meg. Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Står det ikke bakpå (på russisk vel og merke) hvilket språk den versjonen støtter? Multi 2, multi 5 etc? Mobil -> Google Translate. Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Ok, takk. Hadde ikke med mobil når i butikk. Tok likevel sjansen og kjøpte. Har litt følelsen av at dette er piratkopier, men siden jeg har 2 original -eksemplarer av både Gothic 2 og Gothic 3, samt en Gothic 1 som er så gammel at jeg ikke fikk den til å funke på Win 7, så har jeg likevel ikke dårlig samvittighet. Kjøpte pakken for å få spilt G1 igjen. Funker det ikke på engelsk får jeg laste ned fra GOG som sikkert har. Ser ingen tall på cover om multi 2 eller 5 osv, så antar det kun er på russisk. Intet tap, da den kostet kun 150 rubler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå