klovn7 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 har en xp2400 med en iglo 2310 vifte jeg gjerne skulle byttet til en vulcano 11! Porblemet mitt blir monteringen! IGLO vifta var usansynlig har å sette på, og grunnet mitt über trange kabinett kan jeg bare glemme å ta ut alt og gjøre det på utsiden! Er det en lett måte å montere cpu vifter på? Har bare bygd denne maskina og det er det så jeg har lite peiling! Er alle cpu vifter like harde å feste, isåfall kan jeg da bare glemme det?? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 hmm, er det ikke å bare skru den på? eller mener du at du ikke kommer til med et skrujern? Jeg har demontert vifta mi mange ganger og det har ikke vært no problem å skru den på... Med mindre at du vifta er festet på en spesiell måte... Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 A-socketen har jo denne "bøylen" som skal hempes på noen hekter. Denne kan avotil være hard å bøye ned til hektene. Dette skylles varriert materiale i selve bøylen som avgjør hvor stiv den blir. Det hjelper og bøye litt på den hvis den skulle være for stram. Men ikke for mye slik at vitsen med den forsvinner.. Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 hmm, mente og skifte hele pakka! vifta med den kjøleribba som henger på! og det er denne klossen som en tung å sette på! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 hmm, mente og skifte hele pakka! vifta med den kjøleribba som henger på! og det er denne klossen som en tung å sette på! skifta akkurat vifte på min cpu. mitt største problem var å få av den gamle. måtte nesten knekke av de gamle "bøylene". brukte langt tod på dette. Skulle montere den nye, la på kjølepasta og fikk hjelp av dama til å sette på den nye. Jeg syns det var lettere med 3 stykk hender. Jeg festet den ene siden (bøylen) alene og den andre siden fikk jeg hjelp av dama, Hun holdt den andre bøylen ut med et skrujern og jeg presset hele greia ned og på plass. Så mitt råd: få hjelp av en hånd til.... Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Volcano 11 kjøleren er ikke noe spessielt hard å sette på. Clipset er akkurat passe stivt, men det kan lønne seg å bruke to skrutrekkere. En til å bøye klipset ned, og en til å dytte det innpå festene på socket 462'n. Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Har selv både satt av/på igloo 2310 og vulcano11. Vanskeligste for meg var å sette på vulcano'en! Ta av igloo'en var veldig simpelt! Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 hmm, mente og skifte hele pakka! vifta med den kjøleribba som henger på! og det er denne klossen som en tung å sette på! Dette kalles en kjøler... viften er den propellen man setter oppå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå