Gå til innhold

BK: Peacock II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette synes jeg ble mye bedre en forrige versjon :)Tenk om bakgrunnen kunne vært av trær eller en eng, men det er vel vanskelig å flytte på disse fuglene..flott ble det allikevel Jan Erik .

Tenker det samme...nei disse er vel ikke bare å ta under armen...hehe...men får prøve igjen.var en 5-6stk av de;)

Lenke til kommentar

Imponerende fyr! :) Fordelen med denne versjonen er at dybdeskarpheten blir bedre og de blå delene av fjørdrakten står flott og klart frem fra helheten. Bakgrunnen er jo ikke optimal, rent estetisk sett, men det blir jo ihvertfall litt morsomt med denne staselige fuglen foran huset her. :) Ellers ville jeg ideelt sett hatt med litt mer luft til venstre - nå er fuglen nesten midtstillt, men det er litt mer luft bak enn foran.

Endret av Astrid E. Saltveit
Lenke til kommentar

Imponerende fyr! :) Fordelen med denne versjonen er at dybdeskarpheten blir bedre og de blå delene av fjørdrakten står flott og klart frem fra helheten. Bakgrunnen er jo ikke optimal, rent estetisk sett, men det blir jo ihvertfall litt morsomt med denne staselige fuglen foran huset her. :) Ellers ville jeg ideelt sett hatt med litt mer luft til venstre - nå er fuglen nesten midtstillt, men det er litt mer luft bak enn foran.

Var ikke så lett det forslår...vel ikke alt ihvertfall.På venstre side ett tett buskas,og står her inne i en liten gård,om en kan kalle det det,så var her så uheldig å låse den oppe i det gjørnet;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...