ebmar Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Hei. Jeg har hatt oversvømmelse i leiligheten min hvor det stod en filserver. ISS sine teknikere har konstatert at hovedkort og prosessor er gåen. Hovedkort og prosessor som satt i var: ASUS P7P55D-E CPU i5-760 2.80Ghz CPU sokkel LGA-1156 Finnes det tilsvarende maskinvare som gjør at jeg slipper å reinstallere windows 2008 server, exchange, sharepoint osv..? All hjelp mottas med et kjempetakk! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Eneste jeg fant: http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=178536&banid=hwpg http://www.multicom.no/SearchResult.aspx?q=kw:ASUS+P7P55D-E Så det er nok eneste mulighet ser ut som multicom også har CPU i5-760 men husk at disse er dårlig kjøp sammenlignet med prisen, så jeg ville ha hørt med multicom har et bedre forslag, har du kun OEM lisens må du nok bytte lisensen også. Lenke til kommentar
ebmar Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Det kan godt være sprekere maskinvare, har et budsjett på 7000,- til maskinvare. Samme hva det er bare jeg slipper å reinstallere. Den som ler sist har tatt backup, og jeg ler ikke. Lenke til kommentar
ole a Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Det er jo fortsatt ikke noe problem å få ut filer av harddisken, selv om du ikke får maskinvare som støtter de gamle driverne. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 For å få en ordentlig installasjon burde du reinstallere ja. Lenke til kommentar
ebmar Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Problemet er exchange egentlig. Restore av maildatabase er et herk. Lenke til kommentar
ebmar Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Endte med at jeg kjøpte samme hk og prosessor som satt i maskinen. Takk LMH1 for at du gadd å finne hvor jeg kunne bestille delene fra. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Fikk du det til å funke nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå