Braindawg Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 skal brukes til gaming, f.eks bf3. videoredigering og bilde redigering. skal ha mest ytelse for minst pris og er litt usikker på budsjett Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Battlefield 3 er spessielt nvidia GTX 670 gode. Om du velge Gigabyte GTX 670 winforce x3 eller asus GTX 670 DirectCU II burde disse gi god ytelse. Resten er jeg litt usikker på fant ikke gode tester på det. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 HD 7850 eller HD 6870 om du skal enda lavere ned i pris er de beste valgene om ytelse/kr er hovedfokuset. GTX 670 kjøper du om du ønsker å legge ut nesten dobbelt så mye for å kjøre på nesten-Ultra Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) kjøre på nesten ultra er ikke problemet, det gjør jeg allerede med mitt 5850. jeg vil kjøre stabilt på ultra for minst mulig. grunnen til at jeg bytter er fysisk skade på skjermkortet jeg har nå! har en kompis med 6870 som kjører på ultra men med litt for ustabil fps. Endret 3. juli 2012 av XfsB Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Hvorfor i alle dager velger man noe med ustabil framerate når det er så lett som å dra en slider ned å få en god framerate? Det ser jo bra nok ut uansett =P Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Hvorfor i alle dager velger man noe med ustabil framerate når det er så lett som å dra en slider ned å få en god framerate? Det ser jo bra nok ut uansett =P det er lite som er stabilt på mitt fysisk skadde xfx radeon hd 5850... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 kjøre på nesten ultra er ikke problemet, det gjør jeg allerede med mitt 5850. jeg vil kjøre stabilt på ultra for minst mulig. grunnen til at jeg bytter er fysisk skade på skjermkortet jeg har nå! har en kompis med 6870 som kjører på ultra men med litt for ustabil fps. Vel, da må du opp i 670 SLI for å få stabil fps i BF3 på Ultra. Og en 120Hz-skjerm så du virkelig får se spillet kjørende jevnt og pent. Ikke egentlig verdt det for BF3 i min mening. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 gikk for xfx radeon hd 7950, er storfornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå