Gå til innhold

Socket1155 bracket til Thermalright Ultra 120 Extreme

Gunderz

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har en Thermalright Ultra 120 Extreme kjøler som jeg gjerne vil bruke på mitt nye oppsett. Problemet er aqt jeg mangler en bracket for 1155 sokkelen. Jeg ser at Netshop fører en bracket for socket 1366, kan denne også brukes for socket 1155? Er Socket 1366 og socket 1155 like når det kommer til mekanisk feste av kjøleren?

http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Kjoeling/Kjøling,-luft/Diverse/Thermalright-CPU-monteringssett,-Core-i7-Socket-1366-34519-p0000115859.aspx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisene på frakt blir høye i forhold til hva du kjøper når det er på så lav pris..

Har bestillt fra dem, ikke noe problem det. Det kan nok mange andre også skrive under på.

Priser for forskjellige frakt metoder. Vet ikke om dette sette er å få andre plasser, men frakt er vel det samme ca fra andre plasser i europa å.

Compatibility: Ultra120 Series / HR-01 / True Spirit

USPS First Class International (15-30 days) $15.00

USPS Priority Mail International $35.75

USPS Express Mail International $38.84

FedEx Priority (1-3 days) $92.47

FedEx Economy (2-10 days) $81.82

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar

Prisene på frakt blir høye i forhold til hva du kjøper når det er på så lav pris..

Har bestillt fra dem, ikke noe problem det. Det kan nok mange andre også skrive under på.

Priser for forskjellige frakt metoder. Vet ikke om dette sette er å få andre plasser, men frakt er vel det samme ca fra andre plasser i europa å.

Compatibility: Ultra120 Series / HR-01 / True Spirit

USPS First Class International (15-30 days) $15.00

USPS Priority Mail International $35.75

USPS Express Mail International $38.84

FedEx Priority (1-3 days) $92.47

FedEx Economy (2-10 days) $81.82

Ja, det er ikke akkurat billig. Men nå har jeg uansett bestilt og jeg fikk pakka i går. Tok ca. 1uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...