treskopus Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Samtale bak meg i lang kø på Rema: Mann: Nå har jeg ikke dusjet på 4-5 uker. Utenom hageslangen, nå er jo været så fint Annen: (...) skyll deg og ta av vannet mens du såper deg inn, det er besparende! Mann: Jeg bruker aldri mer enn 5 minutter på dusjing Annen: Ja, omtrent som med håndvask, da? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Ja det er in å ikke dusje. Selv har jeg ikke dusjet på 3 uker Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Urk..., da er det vel ikke noe vits i å skifte klær heller. Jeg dusjer 1 til 2 ganger om dagen. Tror ikke jeg hadde vært særlig populær på Elexia vist jeg ikke gjorde det. Fast hver morgen for å våkne ordentlig. Å dusje slik at du lukter godt er fint for luktesansen for de du er sammen med. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Det gjelder ikke for meg. Dusjer som regel daglig uansett hva jeg har gjort den dagen. Noen få ganger kan det være at jeg hopper over en dag med dusjing. Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Må vel være i helt spesielle kretser. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Dusjing er oppskrytt, Realzi? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Nei, det er ikke in å ikke dusje. Lenke til kommentar
Fullmånemocca Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg dusjer stort sett hver dag om sommeren og annen hver dag om vinteren Lenke til kommentar
SWQ Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Blir dere så skitne at dere dusjer hver dag, eller 2 ganger om dagen? Jeg dusjer som regel annen hver. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Dusjer hver dag, 2 ganger om dagen hvis jeg skal trene. Hender så klart, hvis jeg har noen dager fri fra jobben, at jeg blir sittende inne i 2-3 dager(maks) uten å dusje. Dette er i spesielle tilfeller, og skjer ikke så ofte. Lenke til kommentar
Fullmånemocca Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Nei blir ikke det Anu, men føler meg bedre etter en god varm dusj Endret 10. juli 2012 av Fullmånemocca Lenke til kommentar
Populært innlegg ankirbabe Skrevet 10. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg dusjer både morgen og kveld, dusjer en halv time. På lørdager bader jeg i timesvis i boblebadet mitt. Bruker Double Dusch shampoo. Barberer tissen min daglig. Tissen min er 17,5 cm ved ereksjon. 10 Lenke til kommentar
Fullmånemocca Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Så ofte dusjer ikke jeg, det hoøder med en gang om dagen. Lenke til kommentar
ankirbabe Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Så ofte dusjer ikke jeg, det hoøder med en gang om dagen. Du må dusje hver morgen for å få av deg all sovesvetten, du må dusje hver kveld for å få av deg all sminke, voks og dagsvette. Jeg dusjer alltid to ganger om dagen grunnet dette. Lenke til kommentar
Fullmånemocca Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Sovesvetten dusjes av om morgen, sant nok det. Sminke bruker jeg ikke. Og dagsvetten bli.... tja, dusjet av dagen etter Lenke til kommentar
ankirbabe Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Sovesvetten dusjes av om morgen, sant nok det. Sminke bruker jeg ikke. Og dagsvetten bli.... tja, dusjet av dagen etter Da lurer jeg på hvordan sengen din lukter ... Full av dagsvette kombinert med sovesvette. 1 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Dusjer 1 gang om morgen jeg. Blir en laaang dusj så føler jeg er nokså ren Lenke til kommentar
Fullmånemocca Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg dusjer i 20 min, synes det er lenge nok Ankirbabe, den lukter ikke så ille igrunn, skifter sengetøy hver lørdag Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) EDIT: Et eller annet kødd med innlegget, postet på nytt. Endret 10. juli 2012 av Reap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå