Geir Kristiansen Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Elg Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ser ut som elgen har oppdaget meg. Elgen virket fortrolig og fortsatte med sitt etter møtet. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Utrolig flotte bilder å se på Fint at du deler Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Meget fin stemning i klare gode bilder Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Takker. Fikk noen skarpere bilder, men de manglet "utrykk" så da fikk det bli med disse. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg faller litt for v1 her - nydelig uttrykk med dette svære dyret som titter frem bak kvistene, - god blikkontakt Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Hadde en følelse av at elgene til enhver tid hadde full kontroll på hvor jeg befant meg. Har alltid i baktankene at elgen kan ha ett ønske om å jage meg bort,... Lenke til kommentar
se# Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Enig med Astrid Saltveit, likte v1 godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg