Stigah Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hei. Leter etter et spill der du har rollen som president. Du styrer ditt eget land, og må ta viktige avgjørelser. Alt fra import, eksport, innvandring, utvandring, lønn, utdanning, krig, regime, og så videre. Du er sjefen altså! Du kan også bestemme hvordan ditt styre skal være. Skal du være en kommunist, diktator? Er det noen her som vet om det finnes et slikt spill? Har spilt Tropico 3 og 4, og elsker dem! Der er du El presidente, og styrer din egen øy. Du har flere valg. Du kan velge om det skal være hemmelig politi, du kan velge om personer av samme kjønn kan få gifte seg, du kan bestemme om bolig skal være skattefritt, osv. Jeg vil ha et spill likt Tropico 4. Hvis det ikke finnes et spill som er ganske likt, gjør det ingenting om det er en simulator, der du bare trykker på noen knapper. Altså, uten noe GUI. Jeg blir evig takknemlig hvis du vet om et slikt spill! Vil helst ha det til PC, og det gjør ingenting om jeg må betale litt. (Det bør helst være tilgjengelig på Steam) Takker og bukker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Tusen takk! Er akkurat et slikt spill jeg er ute etter. Det så litt gammelt ut, men helt greit! Vil helst ha litt flere forslag før jeg eventuelt kjøper det Takker og bukker, både for svar, og flere forslag! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Er ikke så mange andre brukbare, Geopolitical er den eneste jeg kommer på som jeg har testet selv. Forøvrig et kvante-sprang fra Tropico til G S, du er advart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå