Guderian89 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hei Kom over denne linken her : http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Sparte-25000-pa-a-bytte-verksted-1901705.html Min bil fikk vell.... FAIL på eu kontrollen. Hvis jeg går til et annet verksted som finner mindre feil på sin kontroll. Hva vil da være den gjeldende kontrollen? Den første eller siste? Eller gjelder begge... ? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Første plass som ikke gir noen 2er-feil har godkjent bilen din. Vær enkelt kontroll er selvstendig. Jeg ville anbefalt NAF. Ta gjerne PK (eu-kontroll) flere steder og forhold deg til den kontrollen du liker best, men du bør også respektere resultatet. De aller fleste av oss som jobber med dette gjør så godt som vi kan. Endret 2. juli 2012 av Leo_ Lenke til kommentar
Guderian89 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Han som tok den no skrev en 9er feil, mistanke om effekt øking? Kordan i helvete kan noen mistanke at den har det? Den er tunet ja, men det kan man ikke vite med en EU kontroll, siden det er programmert(usynlig) Er det samme som at jeg mistenker han som tok kontrollen er analfabetisk fordi, han klarte å ha 5 av 9 ord feil på en setning. Kan jo ikke bevise det Endret 2. juli 2012 av Guderian89 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Om man utfører PK ofte nok merker man fort hvilke biler som oppfører seg på hvilket vis. Bilen din gikk sikkert bedre enn de bilene vanligvis gjør, og han merka det. Det som er mer rart er at han hang seg opp i det, motoreffekt er ikke et kontrollpunkt. Desverre vil en 9er-feil si at du må innom biltilsynet. Det du KAN gjøre da, er å ganske enkelt få deg en time, vise bilen din og si at den er som den skal være. Det skal ganske mye til for å bevise en om programmering, spesiellt om den oppfører seg normalt. Trenger vel ikke si at du bør finne deg et annet verksted neste gang... Lenke til kommentar
Guderian89 Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Alt jeg vet er at den har et sportsfilter og er blitt data tunet! Hva er oddsen for at de finner det ut her i bergen? Endret 3. juli 2012 av Guderian89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå