Gå til innhold

Tamron 70-300 F4-5.6 DI VC USD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har dette objektivet til Canon. Det er relativt tungt med sine 750 gram, og føles godt bygget. Jeg får flotte bilder med det. Det er svært skarpt helt opp til 200mm, men mister litt av skarpheten når man zoomer helt inn til 300mm. Billedstabilisatoren er svært bra og kompenserer fint for den litt dårlige lysstyrken. Det spesielle med dette objektivet er prisen. Hadde det kostet dobbelt så mye hadde det fortsatt vært et godt objektiv. Til dagens pris er det rett og slett et røverkjøp. Dersom du trenger dette brennviddeomfanget med god billedstabilisator og vil komme billigst mulig ut av det, så eksisterer det ikke konkurrenter vil jeg hevde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg hatt en full dag med Tamron 70-300mm VC og jeg må si jeg er imponert til prisen. Bildene blie skarpe og fine, autofokusenmotoren er rask og inkludert manuell fokus overstyring. Objektivet er stort og tungt men passer helt greit på min D3200. Ulempene er at søkerbildet med VC aktivert plutselig gjør noe ville hopp en sjelden gang og zoom-ringen er veldig treg rundt 200mm. Men for 2795kr er jeg kjempe fornøyd, Tamron imponerer igjen.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Har selv dette objektivet og er 100% fornøyd :) tror en skal lete lenge etter noe som gir bedre kvalitet for penga en dette.

 

Her et bilde som jeg har tatt med dette objektivet og Nikon D5100 på brennvidde 300 mm :

 

858344_592385287455555_2124398649_o.jpg

Endret av uffe1103
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...