allak Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Noen med erfaringer? Er dette greit i forhold til konkurentene feks Nikon sin tilsvarende? Endret 2. juli 2012 av Allak Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Kjøpte ett til Nikon i dag, skal teste det ut i morgen. Kommer med oppdatering i morgen kveld eller på onsdag. Lenke til kommentar
allak Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 Spennende,var Tamron til Nikon du hadde kjøpt? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Kjøpte ett til Nikon i dag, skal teste det ut i morgen. Kommer med oppdatering i morgen kveld eller på onsdag. Spennende,var Tamron til Nikon du hadde kjøpt? Vel, det står i posten Endret 2. juli 2012 av Nautica Lenke til kommentar
allak Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Beklager, godt det er noen som passer på Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg har dette objektivet til Canon. Det er relativt tungt med sine 750 gram, og føles godt bygget. Jeg får flotte bilder med det. Det er svært skarpt helt opp til 200mm, men mister litt av skarpheten når man zoomer helt inn til 300mm. Billedstabilisatoren er svært bra og kompenserer fint for den litt dårlige lysstyrken. Det spesielle med dette objektivet er prisen. Hadde det kostet dobbelt så mye hadde det fortsatt vært et godt objektiv. Til dagens pris er det rett og slett et røverkjøp. Dersom du trenger dette brennviddeomfanget med god billedstabilisator og vil komme billigst mulig ut av det, så eksisterer det ikke konkurrenter vil jeg hevde. 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Da har jeg hatt en full dag med Tamron 70-300mm VC og jeg må si jeg er imponert til prisen. Bildene blie skarpe og fine, autofokusenmotoren er rask og inkludert manuell fokus overstyring. Objektivet er stort og tungt men passer helt greit på min D3200. Ulempene er at søkerbildet med VC aktivert plutselig gjør noe ville hopp en sjelden gang og zoom-ringen er veldig treg rundt 200mm. Men for 2795kr er jeg kjempe fornøyd, Tamron imponerer igjen. Lenke til kommentar
kenama Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 har nettopp bestilt denne til 7D Lenke til kommentar
kenama Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt solblender til denne? fant ikke noe på de nettsidene jeg bruker, bare på noen suspekte sider.. event butikk i oslo.. takk Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt solblender til denne? fant ikke noe på de nettsidene jeg bruker, bare på noen suspekte sider.. event butikk i oslo.. takk Mener den følger med i eska. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt solblender til denne? fant ikke noe på de nettsidene jeg bruker, bare på noen suspekte sider.. event butikk i oslo.. takk Det følger med objektivet ja. Lenke til kommentar
UAL Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Har selv dette objektivet og er 100% fornøyd tror en skal lete lenge etter noe som gir bedre kvalitet for penga en dette. Her et bilde som jeg har tatt med dette objektivet og Nikon D5100 på brennvidde 300 mm : Endret 5. mars 2013 av uffe1103 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå