Gå til innhold

BK: Peacock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Påfugler er skikkelig staselige herremenn ! :)

Ser du ikke har lagt ut bildet for kritikk, men overser det..det burde ha vært mer rom foran synsretningen til fuglen og desto mindre bak..eller du kunne tatt med mer av hele fuglen..bare min mening Jan Erik..ellers et nydelig bilde..burde vel ta meg en tur dit selv .

Lenke til kommentar

For en vakker fugl i all sin prakt. Skarpt og flott på øyne og hodet og bakover på halepartiet. Har ikke sett det så flott før. Et flott bilde hvor ma får tilgang til flere detaljer enn om du tok med større del av fuglen.

Lenke til kommentar

;-) Du har stått på litt avstand...... turte du ikke gå nærmere......??

Neida, helt nydelig bilde. Liker hvordan han "rammer inn seg selv" med fjærene. Nydelige farger og fargenyanser. Et behagelig bilde med mangel detaljer :)

På tide med en tur da, men er redd du kanskje mistet den flotteste blomstringstiden:)

Om du ikke er veldig kjent, kan kanskje gi deg noen tips om steder i denne forumtråden ikveld om du vil :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Påfugler er skikkelig staselige herremenn ! :)

Ser du ikke har lagt ut bildet for kritikk, men overser det..det burde ha vært mer rom foran synsretningen til fuglen og desto mindre bak..eller du kunne tatt med mer av hele fuglen..bare min mening Jan Erik..ellers et nydelig bilde..burde vel ta meg en tur dit selv .

Ser den Terje,men så er det det med denne...ville ikke snu seg sikkelig,men har flere bilder,også forfra,men da med litt annet i bildet også...kommer eterhvert;)

;-) Du har stått på litt avstand...... turte du ikke gå nærmere......??

Neida, helt nydelig bilde. Liker hvordan han "rammer inn seg selv" med fjærene. Nydelige farger og fargenyanser. Et behagelig bilde med mangel detaljer :)

På tide med en tur da, men er redd du kanskje mistet den flotteste blomstringstiden:)

Om du ikke er veldig kjent, kan kanskje gi deg noen tips om steder i denne forumtråden ikveld om du vil :)

Ja var livredd..hehe..nei var mer for å ikke skremme den att jeg ikke gikk nermere.Tips om steder taes i mot med takk;)

For en vakker fugl i all sin prakt. Skarpt og flott på øyne og hodet og bakover på halepartiet. Har ikke sett det så flott før. Et flott bilde hvor ma får tilgang til flere detaljer enn om du tok med større del av fuglen.

Takker.Ja var for detaljene att utsnittet ble som det ble..har andre som kommer etter hvert;)

Lenke til kommentar

Å være stor i munn er en risikosport!! ;) Aner jo ikke noe om hvem du er og hva du liker, om det er yrende liv eller en stille rolig flekk. Her er noen tips, som kanhende for deg helt på jordet,... og så har ikke jeg trening i hva som gjør seg på kamera heller ,,,,,..men det er jo bare å prøve, eller la være.. :) Så har du kanskje vært der allerede....

Du har ytterst på Engersand (Lier, tar fra hovedveien like før avkjøring ned mot Hyggen, absolutt så langt veien går etter å ha tatt av) Der har du god utsikt mot Drammen over fjorden.

Der er en strekning med svaberg, en liten, ikke så fin sandstrand. Kveldlyset mot. Om vinteren er det et veldig spesielt lys, spesielt når det er litt is, og litt frostrøyk, spesielt, synes jeg. Om sommeren, fint å bade :)

Gilhusodden - du må lete litt, gjennom et slags industriområde. En sandstrand, med siv, noen fugler. Du ser tvers over til Drammen, eller du kan se inn mot tømmerterminalen.

Skal være et fuglereservat rett i nærheten der også.

Kjører du mot Hyggen og videre kan du komme til Holmsbu, en liten idyllisk havn, med båter, en kolonial og koselig lite utested. Salg av fiskekaker fra en bu, eller is, dingle med bena utover bryggekanten, eller en kald brus på Privaten ;)

Alle snakker om Asdølajuvet. Var et bilde derfra her på Akam for noen dager siden,. Ligger på vei mot Sylling.

Salamandre på Lahelldammen.... 1.vei til venstre etter avkjøringa til Hyggen...

Var visst ikke helt Drammen det her, antar du er godt kjent rundt Drammen sentrum, og for hva jeg vet så er kona di fra Drammen og vet mye mer :)

http://www.oslofjorden.com/badesteder/buskerud/gilhusodden_badeplass_lier.html

http://www.drammen.k...ahellholmen.pdf

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...