nehh Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 hei, jeg fant nr.1 -1989 altså det første tommy og tigern bladet bladet er i fin stand bortsett fra at en liten bit av en side er klippet ut. jeg lurte på: hva er det verdt? og bør jeg selge det? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Du kan jo høre med brukeren "koda" om han har funnet ut noe mer om dette siden 2006. Jeg ser han mangler det ene bladet du har for å få en komplett serie, så godt mulig han har forsket litt på det. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=594495 Lenke til kommentar
nehh Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 det er 6 år siden... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg er klar over det. Derfor kan kanskje en pm være på sin plass istedenfor å bumpe. Uansett er det ikke usannsynlig at denne brukeren kan komme med relevant info om hva det kan være verdt. I tråden står det også noe om en bok som informerer om hva ulike tegneserier er verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå