Bassmann1 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Håper noen kan hjelpe meg. Hjemme hos mine foreldre er det en D-link 615. Da jeg kom på besøk til de trykket jeg på knappen for å automatisk koble meg opp mot denne (istedenfor å trykke inn passord). Da endret plutselig nettverket navn til D-link499 og jeg er den eneste som kan koble seg opp mot nettverket. Alle andre blir bedt om passord og det gamle passordet fungerer ikke lengre. Hvordan fikser jeg dette? Hva har hendt? Hva heter den knappen/funksjonen på engelsk? Så jeg kan søke etter svar. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Knappen her WPS (Wi-fi protected setup). Det høres nesten ut som at den har laget et eget nettverk med black-listing av alle andre unntatt din MAC-adresse. Prøv å resett routeren og sett alle innstillinger manuelt, samt deaktiver WPS. Mvh Faller Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Kjenner ikke akkurat 615 - men på 855 så gjør iallefall "den knappen" at du setter opp ting automatisk pånytt, slik at du enkelt kan koble til enhetene på nettverket - og ja, den endrer SSID og passord. - Regner med at du enten kan lese ut det du trenger i displayet, eller gå inn på den med en webleser og enten sette opp alt manuellt pånytt, eller finne ut hvordan du kobler til de "gamle" enhetene igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå