Syttermoen Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hei Jeg skal kjøre opp på lett MC torsdag den 5. juli på Otta. så har jeg fått hørt at sensoren velger ett kort som det står noe man skal sjekke på sykelen. Er det noen som vet hvilke spørsmål jeg kan bli spurt om? setter stor pris på hvis jeg får noe svar, alt er til hjelp Lenke til kommentar
deleted Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Å fortelle nøyaktig hva du hva du blir spurt om er ikke kortsvart, men på kortene får du vanligvis et tema. Motor, væske, elektriske etc. Da jeg kjørte opp for drøye to år siden ble jeg bare spurt om det elektriske. Da undersøkte jeg bare om alt elektronsik av lys og tenning var i orden. Ikke særlig avansert. Mmener dog at man skulle bli trukket opp i 3 temaer, men hva vet vel jeg. Er ikke så veldig strengt tror jeg. Bare ikke overse viktige rutiner som olje, kjølevæske, kjede, bremser, lys, dempere, dekk og slakk i styre evt. for- og bakhjul så burde du klare deg fint. Lykke til! Endret 2. juli 2012 av Deleted Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Hvordan gikk oppkjøringa?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå