Gå til innhold

trenger bærbar til skole + musikkredigering.

Anbefalte innlegg

hei

jeg trenger en bærbar til ingeniør studier + litt musikkredigering. for å være ærlig tenker jeg på å kjøpe en macbook pro eller air.

er det noen som har erfaringer med å instalere windows på mac? er det fort gjort å bytte frem og tilbake mellom iOS og windows? er det lett å instalere?

er det noen som vil sterkt fraråde meg å kjøpe macbook til dette formålet. Dersom jeg lander på mac, vil air utgaven være tilstrekkelig for mitt formål. ser ikke for meg at disse skoleprogrammene blir noe spesielt tyngre enn photoshop eller illustrator. er ikke snakk om å kjøre mer enn ett heavy program av gangen.

takk for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

jeg trenger en bærbar til ingeniør studier + litt musikkredigering. for å være ærlig tenker jeg på å kjøpe en macbook pro eller air.

er det noen som har erfaringer med å instalere windows på mac? er det fort gjort å bytte frem og tilbake mellom iOS og windows? er det lett å instalere?

er det noen som vil sterkt fraråde meg å kjøpe macbook til dette formålet. Dersom jeg lander på mac, vil air utgaven være tilstrekkelig for mitt formål. ser ikke for meg at disse skoleprogrammene blir noe spesielt tyngre enn photoshop eller illustrator. er ikke snakk om å kjøre mer enn ett heavy program av gangen.

takk for hjelp

Værsåsnill! Ikke kjøp mac! MacBook Air har bare 1,7 GHz. Det er 0,1 GHz mindre enn min laptop fra 2009 og det er så tregt at det er bare å glemme. Og Pro er heller ikke noe å skryte av. Du burde holde deg laaangt unna Apple datamaskiner. Og drit i at jeg har trollface som avatar. Fant ikke noe annet. Mac selger bra bare fordi de har høy motefaktor, de er ikke kraftige. Og OS X er ustabilt og klønete. Og hvis du skal bruke 10K (som er det en mac sånn cirka koster) så får du en skikkelig monsterPC med rå kraft til det du skal. Og Office pakka på Windows er mye bedre, praktisk, mer støtta og stabilt. Så du burde ikke få deg en Mac. Jeg driver og lager musikk på min gamle laptop som jeg snart skal bytte ut mot en selvbygd gaming rig, og det programmet jeg bruker er FL Studio. Det med at mac er best på film, musikk, etc. er en myte. Det VAR sant langt tilbake i tid. Men windows har tatt igjen mac rått, fordi du har et bredt valg av software/programmer til dette. FL Studio er bare helt toppen! (Avicii bruker tilogmed dette i Windows.) Og jeg har fått ganske bra karakterer på presentasjonene og stilene mine med Office og det går helt feilfritt. Men her er en laptop jeg har funnet fram til for ditt behov: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1119738 Mvh. En datanerd og ikke en Applefanboy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...