Joachim_F Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Et av verdens mest kritikerroste strategispill får oppfølger. Les hele saken Lenke til kommentar
Bamfzoor Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Called it, men det her er fantastiske nyheter 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Yes, please! Herlig, herlig nyhet. Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Awsome! gleder meg som en liten drittunge til jul Lenke til kommentar
Seal Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) JAAA! Elsker Total War, og har både håpet og trodd at Rome II skulle bli det neste. Nå ble jeg glad!! Og herremåne som et bra strategispill-år 2013 blir! Awsome! gleder meg som en liten drittunge til jul Hvorfor det, dette kommer sannsynligvis ikke før 2. eller 3. kvartal neste år...? Endret 2. juli 2012 av Ferb 1 Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 JAAA! Elsker Total War, og har både håpet og trodd at Rome II skulle bli det neste. Nå ble jeg glad!! Og herremåne som et bra strategispill-år 2013 blir! Awsome! gleder meg som en liten drittunge til julHvorfor det, dette kommer sannsynligvis ikke før 2. eller 3. kvartal neste år...? "som en liten drittunge" betyr at jeg gleder meg akkurat like mye som en liten gutt gleder seg til jul vært år ikke at det kommer ut i år:) Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Omg! Håper de klarer å få spillet enda bedre enn Shogun 2 elsker det spillet Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 dette slo alle E3 tittlene for min del Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 de la ut en liveaction trailer http://www.youtube.com/watch?v=oKglskMfyWA 2 Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Kanskje kanskje KANSKJE de fikser coop multiplayeren så det ikke desyncher. Ellers så gleder jeg meg til å kommandere legionærer once again! Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Yes endelig har venta på det en stund Lenke til kommentar
kristia Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Ja! Endelig, det var dette jeg hadde håpet på! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Kanskje kanskje KANSKJE de fikser coop multiplayeren så det ikke desyncher. Ellers så gleder jeg meg til å kommandere legionærer once again! Desynch i Shogun 2 var en skikkelig bitch. Meg og brodern fikk ødelagt en skikkelig artig kampanje i det spillet greide å desynche. Jævlig demotiverende å måtte gå opptil flere saves tilbake fordi man ikke finner ut hvor desynchen startet hen... Men Rome 2 singleplayer kan fort bli bra. Og får de på plass et anstendig nivå av mod-support får vi kanskje en ny kul Lotr-mod. En staselig ASOIAF-mod hadde jo også gjort seg. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Fyttegrisen, nå var sommeren, året, livet reddet. Goddamn. Lenke til kommentar
nissn Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Etter det eurogamer skriver så er den planlagte utgivelsen en gang i 2. halvdel av 2013 Lenke til kommentar
RIP Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Krysser fingrene for grand campaign multiplayer! Lenke til kommentar
HELTLOST-W Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Herre frels! Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå