magikern Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Ingen som plager meg med ny MSN versjon. Liker ikkje ICQ. MSN er min personlige favoritt. ICQ blir så masse dilldall og alltid noen som sier "Do you wanna se pics of me? Go here: www.bad-url.com" for å unngå dette: under icq registreringen skriv alder under 13 år... det funka før ihvertfall, men jeg har ikke brukt icq på sikkert over 4 år... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Ingen som plager meg med ny MSN versjon. Liker ikkje ICQ. MSN er min personlige favoritt. ICQ blir så masse dilldall og alltid noen som sier "Do you wanna se pics of me? Go here: www.bad-url.com" for å unngå dette: under icq registreringen skriv alder under 13 år... det funka før ihvertfall, men jeg har ikke brukt icq på sikkert over 4 år... Ellers er det jo bare å sette på, do not accept multi-recipient messages from non-contact, og do not accept wwpager messages, og du får aldri spam igjen. AtW Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 http://go.icq.com er genialt! Trenger ikke ha icq installert engang. Kan ikke bli bedre det .. :) Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Skjønner ikke problemet. Bare å oppgradere til 6.0 så er man kvitt det problemet eller som sagt før. Ikke ta imot beskjed fra folk som du ikke har i kontakt-lista... Har aldri mottatt "spam" på MSN før, men ICQ derimot Men er en lykkelig bruker av både MSN og ICQ. PS: Hvis MS produkter er så £#&@{+ dårlig og ubrukelig så skjønner jeg ikke hvorfor dere (som whiner) bruker det. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hvilke andre programvareleverandører er det som tjener penger på å bruke MS sin tjeneste igjen? Av de jeg kommer på nå kan jeg nevne Trillian Pro pluss flere produsenter av IM programmer til både mobiltelefon og PocketPC. Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg får det jeg også.. Men jeg kan ikke oppdatere fordi da kommer jeg ikke forbi firewallen osv som vi har på jobben. Hjemme får jeg ikke denne meldingen da, og der har jeg nyeste versjon. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Skjønner ikke problemet. Bare å oppgradere til 6.0 så er man kvitt det problemet eller som sagt før. Ikke ta imot beskjed fra folk som du ikke har i kontakt-lista... Nå er det bare det at jeg vil bruke Trillian og IKKE MSN Messenger da Og som jeg sa innledningsvis, det går IKKE ann å sperre for de meldingene, tro meg jeg HAR faktisk prøvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå