Ernie Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Nå har M$ gjort det store. DE SPAMER MEG PÅ MSN!!!! Bevis: .NET Messenger Service Staff: You are running a version of messenger that requires an immediate security update. Please visit http://messenger.msn.com/Help/Upgrades.aspx to complete the update. Denne får jeg hver jævla gang jeg fyrer opp under Trillian. Er det bare jeg som får denne møkka meldingen eller er det flere? BTW: noen som har noen tips til hvordan bli kvitt denne møkka meldingen? Og nei jeg akter ikke å bruker MSN Messenger IKKE etter dette og det nytter heller ikke å blokkere [email protected] Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 her maser dem om opdatering hver gang jeg går inn på msn selv om jeg har den nyeste Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 skal vi boikotte og kjøpe den nye amigaen isteden? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 her maser dem om opdatering hver gang jeg går inn på msn selv om jeg har den nyeste "fint" da er det ikke bare meg Skal vi sende en mail til dem og banne dem til et varmt sted? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 BTW: noen som har noen tips til hvordan bli kvitt denne møkka meldingen? Og nei jeg akter ikke å bruker MSN Messenger IKKE etter dette og det nytter heller ikke å blokkere [email protected] Gå over til ICQ, MS skal vel sperre MSN-nettet for andre klienter enn sine egne. http://www.idg.com.sg/idgwww.nsf/unidlooku...66?OpenDocument Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 BTW: noen som har noen tips til hvordan bli kvitt denne møkka meldingen? Og nei jeg akter ikke å bruker MSN Messenger IKKE etter dette og det nytter heller ikke å blokkere [email protected] Gå over til ICQ, MS skal vel sperre MSN-nettet for andre klienter enn sine egne. joda, men det har da skjedd før tror jeg? Problemet med å gå over til ICQ er jo at det er MANGE ferre som bruker det og jeg vil jo beholde kontaktene mine Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 joda, men det har da skjedd før tror jeg? Problemet med å gå over til ICQ er jo at det er MANGE ferre som bruker det og jeg vil jo beholde kontaktene mine Nå er det seriøst, de som vil ha lisens må betale MS for tilgangen. Og du gikk rett i samme MS-fella som gjore Ie store og som nå muligens vil gi MS totalt tak på IM...... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 har brukt icq, men problemet er att mange av mine ikke nerde venner ikke vet hva det er eller hva irc er å dermed bruker msn, så skal jeg snakke med dem er jo da det enkleste å bruke msn.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 skal vi boikotte og kjøpe den nye amigaen isteden? HIRR HIRR!! ENIG!! ANTI M$!!! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Og du gikk rett i samme MS-fella som gjore Ie store og som nå muligens vil gi MS totalt tak på IM......nja, jeg har ICQ så JEG har ikke gått i en felle, de som er gått i fella er kontaktene mine som for det meste ikke har ICQ konto og heller ikke kjenner til det. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 har brukt icq, men problemet er att mange av mine ikke nerde venner ikke vet hva det er eller hva irc er å dermed bruker msn, så skal jeg snakke med dem er jo da det enkleste å bruke msn.. Vel, du kan jo sende dem adressen www.icq.com så slipper de kloa til MS. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hvis det er så dårlig program er det jo bare å avinstallere det. alternativt bruke Linux og Gaim for å slippe hele M$. Forøvrig tror jeg ting skal fungere hvis man kjører denne kommandoen for å fjerne "original" messenger: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Og deretter installere den nyeste fra msn.com eller lignende. Dette har jeg gjort og det funker bra. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg får det jeg også - bare fordi jeg ikke gidder å bruke MSN jævla Jalla 6. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hvis det er så dårlig program er det jo bare å avinstallere det. alternativt bruke Linux og Gaim for å slippe hele M$. Problemet er jo ikke programmet, problemet er at microsoft spammer deg om du bruker trillian eller noe lignende program. Har hatt det samme problemet, men er det ikke bare å sett microsoft på ignore-lista? Blir jo aldri sagt noe viktig over msn uansett. AtW Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Er det ingen andre enn meg som har en liten forståelse for at MS ikke vil at andre programvareleverandører skal kunne tjene penger på å bruke MS sin tjeneste? Det er tross alt MS som eiger serverene, og det er nok ikke gratis å drifte MSN. Synes det er en smule forståelig at de derfor ikke vil la andre bruke det gratis. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 evt så er jo irc en veldig fin oppfinnelse og jeg ser ikke helt hvordan M$ noensinne skal få sperret på noen måte der... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Er det ingen andre enn meg som har en liten forståelse for at MS ikke vil at andre programvareleverandører skal kunne tjene penger på å bruke MS sin tjeneste? Hvilke andre programvareleverandører er det som tjener penger på å bruke MS sin tjeneste igjen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Ingen som plager meg med ny MSN versjon. Liker ikkje ICQ. MSN er min personlige favoritt. ICQ blir så masse dilldall og alltid noen som sier "Do you wanna se pics of me? Go here: www.bad-url.com" Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg fikk samme beskjed i linux med centericq Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 her maser dem om opdatering hver gang jeg går inn på msn selv om jeg har den nyeste Her og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå