bmw318 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 har problemer med å lade min iphone 4 mobil, når jeg plugger i kabel for å lade får jeg opp denne feilmeldingen "lading støttes ikke med dette tilbehøret" har prøvd å laste ned siste firmasoftware på mobilen men vil fremdeles ikke lade. noen som har gode tips???? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Bruker du vanlig ladekabel som fulgte med telefonen ? Lenke til kommentar
bmw318 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 bruker kabelen som fulgte med mobilen, har også prøvd kabel til en annen iphone men får samme melding. Har skrudd av mobilen for å prøve å lade, og den har økt med ca 13 prosent på ca 2 timer. Men når jeg skrur den på igjen så får jeg opp samme feilmelding igjen. Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg fikk denne meldingen med en uoriginal kabel for litt siden. Da hjalp det å lirke litt på USB-enden, så i mitt tilfelle var det en elller annen kontaktfeil i kabelen. Mulig det er det samme hos deg. Har du prøvd med en annen kabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå