Thomas S Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Heisan tek.no! Jeg har lenge vært en fast leser på Akam og nylig startet å snuse på rundt på forumet også. Dette blir min første tråd her hos dere. jeg var litt usikker på hvor jeg skulle starte denne tråden, så starter den her da jeg er ganske så fersk. - Jeg sliter litt med kreativ sperre når det kommer til hva jeg har lyst til å feste på brikka, da jeg ender opp med å vurdere for mye, men knipse for lite. Så det jeg lurte på var om dere kunne hjelpe meg med å sette en begrensing for dagens foto tur? jeg håper at dette kan utfordre meg til å fokusere mer mot et tema, som kanskje og forhåpentligvis kan ende opp i noe spennende. Skulle gjerne satt en begrensing for meg selv, men er som sagt ganske vinglete allerede. Jeg skal ut med en Nikon D7000 og sigma 24-70 f2.8 Hadde vært flott med litt hjelp til å gi en nølende nybegynner et spark bak på den kreative siden. Håper noe lar seg ordne! Thomas S Lenke til kommentar
Thomas S Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 Makan. klarte og dobbelposte. Hvordan sletter man ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Makan. klarte og dobbelposte. Hvordan sletter man ? Det hender innimellom at man dobbbelposter, Tråder eller psoter som er dobbelt, kan du rapportere, så vil en vennlig moderator slette den for deg. Du kan jo se om en av oppgavene i sommerkonkurransen kan passe? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hvilen oppgave man skal påta seg er litt avhengig av fotokunnskapene og hva man trives med og fotografere. Hender jeg ser på bilder fra andre fotografer og prøver og kopiere uttrykt/stilen som er brukt i bilder som jeg finner interessante, ofte så finner man også exif-filen så man ser hva som er brukt av innstillinger på spesifikke bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå