V. Haugen Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Dette tastaturet kommer kanskje til Windows Phone om ikke så lenge. Et tastatur for tommeltasting Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Genialt! Hilsen en som bruker SG Note Lenke til kommentar
Cid Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Og blant en trillion apps finnes ikke dette enda? Utrolig! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Kan være hendig, litt avhengig av hvor god ordboken er... Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Dette vil eg ha. Rett og slett. Helst i går. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Og blant en trillion apps finnes ikke dette enda? Utrolig! Jeg tenkte det samme da jeg skrev saken! Her må det vel ligge en gylden mulighet for norske Android-utviklere, eller? Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Begynner å lure på om jeg er alene i ønsket om en skikkelig high tech Android mobil med *fysisk* QWERTY... min Xperia Pro begynner å bli noe sliten.. 2 Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Var det ikke Microsoft som fant opp splittet tastatur på nettbrett også? Slik at du kan skrive med begge hendene komfortabelt. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Begynner å lure på om jeg er alene i ønsket om en skikkelig high tech Android mobil med *fysisk* QWERTY... min Xperia Pro begynner å bli noe sliten.. Ja, men det ser ut til at vi er en forglemmelig minoritet. Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Hva er fordelen med fysiske knapper? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Hva er fordelen med fysiske knapper? Det er mer presist, og vesentlig raskere å skrive på. For oss som skriver mer enn "jvla klt OMGBBQ" så er det en fordel. Ulempen er jo at det tar plass. Lenke til kommentar
Bskill Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Digger idéen, men hvorfor qwerty? Jeg vet ikke akkurat hvordan det er tenkt at man skal skrive på dette tastaturet, men hvorfor ikke bruke T9 på talltastatur i stedet? Det er jo enestående for éntommelskriving! Lenke til kommentar
Bækkis Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Endelig! Men blir dette også utviklet for oss venstrehendte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg