Imperal Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hei. Hvordan er sommeren der du bor? Jeg bor i Vestfold, og det er bare "kaldt", vind og regn hele tiden! Tenkte jeg skulle sjekke langtidsvarsel i dag, bare for å se om det blir litt bedre, men da jeg leste langtidsvarselet ble jeg bare skuffet. Det er jo regn/overskyet helt frem til neste Onsdag!(Unntak av 2 dager som blir "overskyet/pent vær") Føler ikke sommeren har begynt engang, og vi er i Juli. Heia Vestfold. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Her er det 15-20 grader og overskyet. Passer meg perfekt. Liker ikke solen. Liker meg bedre nå, enn i den solperioden vi hadde i mai. Når temperaturen kommer opp i 25 grader, klarer jeg ikke å være ute lenger. Det blir rett og slett for varmt for meg. Veldig ubehagelig. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Sommeren har starta, du er befinner deg bare i Norge.. Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg bor midt mellom Oslo, Bergen, Kristiansand og Trondheim og nå er det andre drittsomeeren på rad.... her som jeg bor. så dere er velkommen etter meg takk! Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Sommeren kommer ikke. Enkelt og greit. Det blir bare mer regn og mer og mer og enda mer regn etter det igjen. Nå har det vært slik andre året på rad hos meg. OMG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå