mobilen.no Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Prisen er det mest imponerende med Nexus 7, som ikke er helt borte på andre områder heller. Sniktitt: Google Nexus 7 fra Acer Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 En fin blanding mellom Acer og Asus her 4 Lenke til kommentar
Exodai Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 "SNIKTITT: Google Nexus 7 fra Acer" Brettet er laget av Asus, ikke Acer Lenke til kommentar
Exodai Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 En fin blanding mellom Acer og Asus her Damn var for treig til å skrive gitt Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Siden når har Acer laget nexus brett? jau, var visst for sen jeg og Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Adobe har besluttet å droppe flash til mobil. Så Adobe flash støtter ikke Android 4.1. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Helt sikker på at Acer ikke har hatt en finger med i spillet?? ;-) Neida, rettet nå. Lenke til kommentar
flippi3 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 "Det er verken kamera på baksiden av brettet, eller plass for SIM-kort så brettet kan brukes på mobilnett." Litt raskt skrevet? Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Endelig et billig Nettbrett fra en merkevare Produsent som Asus. I fjor kjøpte jeg et billig nettbrett fra en produsent jeg aldri hadde hørt om, Det var ikke bra Berøringa på berørings skjermen funka ikke i det hele-tatt. Så jeg sendte det tilbake og fikk pengene igjen. Lenke til kommentar
rammstein123 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 kjøpte meg et samsung galxy tab 8,9t nettbrett på elkjøp til bare 1990! 1 Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 asus er kanskje merkevare, men ikke nødvendigvis kvalitetsvare. min asus transformer har fungert mest som bordpynt enn noe annet. venter fortsatt på at asus skal komme med en oppdatering så den er brukbar. treig som sirup er stikkordet Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Nettopp kjøpt med en ASUS Transformer Pad TF300T. Foretrekker en 10" til nettbrett fremfor 7". Må si jeg liker utseende på ICS bedre enn Jelly Bean tho. 1 Lenke til kommentar
ladnum Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Nettopp kjøpt med en ASUS Transformer Pad TF300T. Foretrekker en 10" til nettbrett fremfor 7". Må si jeg liker utseende på ICS bedre enn Jelly Bean tho. ICS og JB er da omtrent identiske, er de ikke? Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 "Menyene minner mer om de du kjenner fra mobil, enn fra Honeycomb-brettene." Det er Amobil som tuller, 7"-nettbrett har alltid fått mobil-utgaven. Google mener at portrettmodus er bedre for 7" enn det landscape er. Kjøper man et 10"-nettbrett er landscape støttet og startskjermen ser ut som det man er vant til fra Android-nettbrett med Android 3 og høyere. Utseendemessig er altså 4.0 og 4.1 tilnærmet identisk, det er bare noen mindre kosmetiske forandringer som er til det bedre, i tillegg til at "butter" på 4.1 gjør opplevelsen langt mer smooth. Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Men når kommer det til Norge? Noen som vet? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Vil dette selges i butikk i Norge, eller kun fra utlandet via Google Play på nett? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Amobil: Kommer denne til Norge? Kan dere finne det ut:P? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Amobil: Kommer denne til Norge? Kan dere finne det ut:P? Foreløpig har Google sagt at brettet ikke skal lanseres utenfor USA enda. Det er bare å smøre seg med tålmodighet, og er man desperat så er det sikkert mulig å kjøpe over eBay. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Håper de kan lage en 10"-versjon av denne også. Legger man på 100$, så burde det bli en fin markedspris. Forøvrig var det spådd at enheter med 4-kjerners CPU ville falle raskt i pris, slik denne har gjort. Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Amobil: Kommer denne til Norge?Kan dere finne det ut:P?Foreløpig har Google sagt at brettet ikke skal lanseres utenfor USA enda.Det er bare å smøre seg med tålmodighet, og er man desperat så er det sikkert mulig å kjøpe over eBay. Det er jo lansert i Canada, og UK da... http://liliputing.com/2012/06/google-nexus-7-tablet-now-available-199.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg