Gå til innhold

Probleme med Hercules 9800pro

Fuel

Anbefalte innlegg

Eg fikk korte i postaen i går, og etter å ha brukt nvidia ei stund håpte eg på en smertefri instalasjon. Men neida etter 3 timer og et knust tastatur fikk eg endelig til og fungere nok til at eg hverfall kan surfe på nettet.

Pc'en min nekta og starte opp med orginale drivarene som følgte med på cd'en, etter og ha instalert di nyaste driverane fra hjemme siden til hercules, fungerte det endlig i XP. Men når Xp starter opp får eg feilmeldinger om at driverene ikke er rett instalert av "Hercules 3DTweaker 3.0". Har prøvd et spill american conquest og det lagga periodevis, Dette er det 5 skjermkortet eg eiger og andre ATI kortet, og for meg kan det se ut som at ATI (som eg frykta) enda ikke har klart og laga gode drivere som fungere med alt , slik som nivdia alltid har gjort.

Så det blir nok og gå tilbake til nivida på neste skjermkort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, jeg har nettopp kjøpt et Connect3D Radeon 9800 non-pro, og bruker de siste Omega driverene for øyeblikket. Har egentlig ikke hatt noe problemer den ene uka jeg har hatt kortet.

Har du renska for nVidia drivere med eksempelvis Driver Cleaner? Det gjorde jeg da jeg installerte kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...