Gabriel Shear Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Budsjettet er stramt, og jeg skal ha en mp3 spiller til/fra skole (en time til sammen hver dag). Det må være en liten (dvs flashminne basert) Hvilken av disse skal jeg velge? Er det noen andre alternativ i den prisklassen? Har et koss porta pro headset fra før som jeg skal bruke. Så spørsmålet er: JazPiper eller MuVo? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg har Creaive Muvo 64MB og jeg er kjempefornøyd. Er dårlige ørepropper med, men du skulle jo bruke noe annet så.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hei! Jazpiper Ubit er rett og slett en dritt spiller! Jeg har hatt en slik, det ahr også 4 venner av meg, og kun en av de lever den dag i dag... det vil si at min og de andres plutslig sluttet å skru seg på, makan til dritt, 4/5 går i stykker! Har sendt min til komplett for andre gang nå... Så da vil jeg anbefale deg Muvo.... Lenke til kommentar
qwert Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 God informasjon her: http://www.dansdata.com/usbmp3.htm Problemet med at UBit ikke vil slå seg på har jeg også hatt en gang. Det tar ca. 25 sekunder å fikse. http://www.jazpiper.com/download/UB128Fixtools.zip Forøvrig selger Binders akkurat samme spilleren som UBit (bare under navnet Vion S320) til 598,- Da er det også integrert en radio i øreproppene. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg har jazpiper ubit og koss porta pro. Veldi fornøyd med spilleren, og når man skal ha endel sanger på den (spesielt vis du bruker wma) så er det VELDI praktisk med skjermen. Ubit gir mest for pengene. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Har Mu-Vo 128MB. Den er ekstremt lett, og svært simpel i utformingen. (Hva trenger man egentlig av muligheter når man har 128MB lagringskapasitet?) Dog, lyden er definitivt ikke bra; det mest slående er en påfallende mangel på bass. (Jeg vet ikke om det finnes hodetelefoner som fikser dette; har prøvd bra hodetelefoner som ikke fikset det...) Kjenner ikke den andre spilleren, men det kan jo gjerne være at den har samme svakhet. Jeg sier ikke at jeg ikke anbefaler spilleren, men dette er allikevel hovedsvakheten slik jeg ser det. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Vil tro at koss porta pro vil fjerne de fleste bassmangler, men ubit er likevel ett bedre kjøp, da denne har skjerm, og mulighet for å stille på lyden. (5 forsjellige modes.) Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Det ikke alle har skjønnt med Muvo er at den skal være enkel å bruke, derfor har den få knapper. Den har ikke skjerm, men det er strengt talt ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå