MyHedvig Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Det jeg lurer på er om nikon d3100 kan passe samme objektiver som jeg har på min nikon d3000. Og funker filmingen bra på D3100? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Du kan fint bruke objektivene dine om du går opp til D3100 (og alle andre Nikon DX modeller). Mener å ha hørt at filming med D3100 er greit; men om det vil være greit nok for deg, kan jeg ikke svare på. For det er vel ikke autofokus under videofilming med den, tror jeg. Lenke til kommentar
MyHedvig Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 Takk for svar Det er den autofokusen som jeg er litt skeptisk til. Noen som har D3100 som kan forklare litt? Hva er ellers bedre på d3100 enn d3000? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Sensoren på D3100 er en del bedre; slik at du kan bruke høyere ISO og bruke kamera i dårligere lys, uten at bildene blir alt for kornete. D3000 har vel hverken liveview eller video. Ellers er de veldig like. Lenke til kommentar
MyHedvig Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 ok. Har slitt litt med lysforholdene så dette høres ut som om det er midt i blinken for meg. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hvilke objektiver har du fra før? Det kan være at du har mye mer igjen fra å investere i et nytt objektiv, enn i et nytt kamera som strengt tatt ikke gir deg så mye mer enn det du allerede har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå