jeanette roger Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 GREEN Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Flott det her, fine farger og stemning du har kanskje skarpet opp vel mye ? V2 og 3 er etter hva jeg kan se like..også de jeg liker best . Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Likte v 1 best. ser også at v2 og v3 er like. Synes høylyset på vannet som kommer ut opp til høyre dro litt mye oppmerksomhet på v 2. Men vakkert lys og speiling i vannet Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Flott det her, fine farger og stemning du har kanskje skarpet opp vel mye ?V2 og 3 er etter hva jeg kan se like..også de jeg liker best . TUSEN TAKK FOR HYGGELIG KOMMENTAR,JA LITT VEL KANSKJE,MEN OJ SÅ VAKKERT OG GRØNT DER VAR,NATTI Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Likte v 1 best. ser også at v2 og v3 er like. Synes høylyset på vannet som kommer ut opp til høyre dro litt mye oppmerksomhet på v 2. Men vakkert lys og speiling i vannet Tusen takk så hyggelig Ronnsol,ble jeg glad og det ble en go`søvn på meg,smil,natti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg