Doffy31 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hei alle sammen, jeg har et par problemer som jeg gjerne ville ha hatt noen svar på. jeg er en gutt på 16 år og det var denne ene jenta som er 17 år som jeg var på en date med for en god stund siden. Det gikk ikke så bra som jeg hadde håpt, jeg har nå i etterkant funnet ut at jeg var døds kjedelig og ha noe med og gjøre, fikk henne ikke til å le, flørtet ikke med henne, snakket om kjedelige ting altså alt i alt jeg var kjedelig. vi har holdt kontakten via Facebook, og jeg vil gjerne prøve igjen. så det ene problemet mitt er den hvilke av meldingene nedenfor hadde dere sagt ja til ? * Hei "navn", det er en stund siden jeg har snakket med deg nå, så hva sier du til at du sender meg en melding når du kommer hjem fra ferie så kan vi finne på noe ? Og jeg må bare beklage for det forrige møtet vårt, jeg var jo døds kjedelig og ha noe med og gjøre, håper du gir meg en annen sjanse. Vil dette bli sett på som svakt kanskje ? * Hei "navn" lenge siden sist, du hva sier du til at du sender meg en melding når du kommer hjem fra ferie så kan vi finne på noe morsomt sammen ? Dere kan også komme med andre forslag om dere har noen og så det andre problemet hvis jeg sender en melding og hun sier ja så vil jeg gjerne ha svar på dette: *Hvordan liker jenter at gutter flørter med dem *Hvordan flørter man med hendene ( feks ta henne på øreflippen når du komplimenterer øredobben) andre måter og gjøre dette på. * hva er gode samtale evner ifølge dere jenter * Hva er det beste komplimanget dere har fått? Hvis hun sier ja vurderer jeg og ta henne med på bowling, hvordan ville dette bli tatt imot ? og når vi er på bowlingen så vurderer jeg og gi henne utfordringen " taperen må kysse vinneren på kinnet" eller blir dette bare ekkelt ? beklager for den lange posten Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hvis du vil ha svar fra jenter så tror jeg du har større sjanse for svar om du spør på Kvinneguiden sitt forum Men jeg hadde kanskje gått for melding nummer to. 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Den siste meldingen din var helt klart best, selv om den ikke var helt optimal. Her er det mange gode tips: http://www.0330.no/ Lenke til kommentar
nnhoddevik Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Den siste meldingen! Ville ha droppet "taperkysset", og heller bare vente på det rikitige øyeblikket 1 Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Den siste meldingen! Ville ha droppet "taperkysset", og heller bare vente på det rikitige øyeblikket Helt enig. 1 Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 *Hvordan liker jenter at gutter flørter med dem Tja, hvis du ikke har talent til det så kan det være ikke lett... Noen er veldig flink til det, noen klarer aldri å lære. Men du er ganske ung, så du kan forhåpentligvis lære. Det skal i hvert fall være ikke for mye (da kan gjenta oppfatte deg som påtrengende og dumt menneske) og ikke for lite (slik kan hun oppfatte deg som "kaldt" person). Og den viktigste at det skal være naturlig. Hvis du føler deg sjenert når du tar på ørene - heller ikke gjør det. Ellers er jentene også forskjellige, det finnes ikke oppskrift som passer til alle... Så bare prøv. 1 Lenke til kommentar
Doffy31 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 Den siste meldingen din var helt klart best, selv om den ikke var helt optimal. Her er det mange gode tips: http://www.0330.no/ Hva mener du med ikke helt optimal ? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hva mener du med ikke helt optimal ? Etter min mening viser meldingen for mye interesse. Slik jeg hadde formulert den: "Hei "navn" lenge siden sist. Send meg en melding når du kommer hjem fra ferien da, så kan vi sikkert finne på noe kult å gjøre" 1 Lenke til kommentar
Woman Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Det blir meningsløst å svare i denne tråden når du omtaler "jenter" som om vi skulle vært en rase med helt identiske individer. Jenter er forskjellige. Jeg liker modne gutter/menn som tar initiativ til samtale, som byr på seg selv, men er naturlig og ekte. Andre jenter kan like gutter som er litt mer sjenerte, kanskje litt innadvendte. Mens noen jenter tenner på humor og sjarme. Det er helt individuelt. Mitt tips til deg er rett og slett at du følger hjertet og hodet ditt, og at du handler fornuftig, går sakte fremover, men byr på deg selv. Gi komplimenter om det føles naturlig, men vær noe kostbar også. Skriv til henne det du ønsker å si, uten å overdrive. Spør f.eks. bare om dere skal finne på noe sammen? Det er ikke så nøye hva du skriver egentlig. Er hun interessert i deg vet hun det nok allerede, og da vil hun handle deretter 2 Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Du må ikke beklage deg for sist gang, det blir litt for dumt! Så, hvis du skal velge an av de to du har formulert ville jeg godt før den andre! I grunnen ville du nok fått et ja uansett om hun faktisk var interessert i deg Når det gjelder flørting og slikt. Du må gjøre det på din måte. Vil ikke si at det er en fasit. Gjør det som er naturlig for deg, og om det ikke passer for jenta, så er det vil ikke så mye å tvile på. Da er et forhold uaktuelt. Uansett!! Lykke til Lenke til kommentar
Bedhead Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Definitivt meld nr 2. Den er engasjert og koselig nok. Bare husk å være deg selv, og så tar du resten som det kommer Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Det blir meningsløst å svare i denne tråden når du omtaler "jenter" som om vi skulle vært en rase med helt identiske individer. Jenter er forskjellige. Jeg liker modne gutter/menn som tar initiativ til samtale, som byr på seg selv, men er naturlig og ekte. Andre jenter kan like gutter som er litt mer sjenerte, kanskje litt innadvendte. Mens noen jenter tenner på humor og sjarme. Det er helt individuelt. Woman, jeg tror jentene er ikke så forskjellige som du tenker. Mange, hvis ikke alle jenter/kvinner liker modne menn som tar initiativ, er naturlige og ekte, sjarmerende og har godt humor. Men problemet er at det er ikke så mange slike menn i verden, ikke nok for hver kvinne. 1 Lenke til kommentar
Klatre88 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Siste meldingen, definitivt! Ellers, vær deg selv.. Gjør ting som føles naturlig for DEG.. Er ikke bra å gjøre en haug med ting som ikke føles naturlig for deg, for det blir bare falskt ovenfor henne. Enten liker hun deg for den du er, eller så gjør hun ikke;) Gjør hun ikke det, så er du fortsatt 16, og kommer til å treffe mange damer mest sannsynlig;) Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 For all del; ikke send den første meldingen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Hvorfor føler du deg kjedelig? Tror det er mer kjedelig for henne at du forsøker å forandre personlighet for hennes skyld. Ta med henne heller med på en rundtur i din verden. Endret 14. august 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå