notsogood Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 hei er ikke så data flink men kan litt.. vil koble til en ekstra skjerm får å bruke som "kart" på et spill (må ha en nettside åpen) men får ikke signal. har prøvd å søke etter skjerm gjennom windows og gjennom catalyst control center. men finner ingenting... når jeg setter den gamle skjermen i den opperste inngangen for skjermer så funker den så d er ikke skjermen. får bare ikke signal i inngang nr 2 altså den nederste av de 2 inngangene til skjerm:S har et radeon hd 6970 skjermkort.må legge til at jeg har hatt tven i stua kobla til før og da var alt fint ca 1måne siden sist.. har kobla til en cdrom i ettertid og thats it. noen råd? tip? kan det vær noe som har løsna inni pcen? i dont know.. er lost. men forstår ikke hvorfor den ene skal funke men ikke den andre *sadface* Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Kanskje du finner svarene dine her: http://www.online-te...s-in-windows-7/ http://skattertech.com/2009/09/setup-dual-monitors-in-windows-7/ Endret 2. juli 2012 av jazzfudge Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Du finner altså ikke skjermen i flerskjermsoppsettet? Lenke til kommentar
notsogood Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 jazzfudge jeg har prøvd både i windows (som i guiden din) og catalyst. får jeg kan så pass men ikke så mye mer vidarkri nei akkurat som ingang nr2 er død :S prøvde og å slå av pcen å sette ledningen i inngang 2 og startet men da va skjermen blank. me en gang jeg satt den i den vanlige inngangen så kom skjermen på me ein gang Lenke til kommentar
notsogood Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 haha en venn kom me en smart ide. så nå bruker jeg hdmi kabel til "hoved" skjermen og satt den andre skjermen i den inngangen så funka så d gikk greit:) men tusen takk for svar tilbake hehe:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå