Gå til innhold

får ikke til 2 skjermer


Anbefalte innlegg

hei

 

er ikke så data flink men kan litt.. vil koble til en ekstra skjerm får å bruke som "kart" på et spill (må ha en nettside åpen) men får ikke signal. har prøvd å søke etter skjerm gjennom windows og gjennom catalyst control center. men finner ingenting... når jeg setter den gamle skjermen i den opperste inngangen for skjermer så funker den så d er ikke skjermen. får bare ikke signal i inngang nr 2 altså den nederste av de 2 inngangene til skjerm:S har et radeon hd 6970 skjermkort.må legge til at jeg har hatt tven i stua kobla til før og da var alt fint ca 1måne siden sist.. har kobla til en cdrom i ettertid og thats it. noen råd? tip? kan det vær noe som har løsna inni pcen? i dont know.. er lost. men forstår ikke hvorfor den ene skal funke men ikke den andre *sadface*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jazzfudge jeg har prøvd både i windows (som i guiden din) og catalyst. får jeg kan så pass men ikke så mye mer :p

 

vidarkri nei akkurat som ingang nr2 er død :S prøvde og å slå av pcen å sette ledningen i inngang 2 og startet men da va skjermen blank. me en gang jeg satt den i den vanlige inngangen så kom skjermen på me ein gang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...