Gå til innhold

Fototreff for Akam: Østfold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, går sikkert bra :)

Selv skal jeg hente pakke på postkontoret i gamlebyen (post i kiosk som er søndags åpent) og der skjuler det seg intet mindre enn en ny flott skinnveske til X-E2'en :)

Åpner kl. 11:30 der så jeg regner med at jeg parkerer bilen inni Gamlebyen og heller møter dere der ett sted, så jeg rekker å "montere" på vesken og justere reima etc.

Så derfor står ikke jeg på parkeringsplasseni morgen :)

Lenke til kommentar

Har lyst til å være med :) Men, av erfaring får jeg ikke til å ta bilder når jeg henger med andre. Hehe... Liker dra på fototurer med kona innimellom, men får liksom ikke til å ta bilder når hun er med. Ei heller når jeg er sammen med kompiser. Fler som har det på samme måten?

Lenke til kommentar

Har lyst til å være med :) Men, av erfaring får jeg ikke til å ta bilder når jeg henger med andre.

Jeg tror ikke det er noe problem og være med, alle fotograferer så du blir en av "alle".

Er heller vanskelig og ikke fotografere når man vanker med denne gjengen :)

Lenke til kommentar

Dr.Peedee:

Disse fototreffene er høyst uhøytidelige så det er ingen som "driter" seg ut på noe som helst måte. Noen ligger i gresset/snøen med rævva i været og knipser bilder av snøfnugg, mens andre kan ta bilder rett opp i luften.

Så uansett hva du gjør på disse fototreffene så er det alltid noen andre som har gjort noe flauere, hehe.

Dette skal bare være morsomt :)

På siste Oslotur jeg var med på hvor vi var på en gatefoto runde så var det en i fotofølget (skal ikke nevne navnt) som klarte kunsttykket med å ta makrobilde av nesa til en utlending UTEN at hun merket det.

Vi lo jaggu meg godt av det for å si det sån!

Så det er bare å bli med, hehe.

Lenke til kommentar

Tja, sistgang jeg var på treff med Akam klarte jeg jo ikke å ta et eneste dugandes bilde. Men det var jo egentlig helt greit, for det ble mye prat og sosialisering istedenfor.

Vi er langt fra en gjeng supre, skumle proffotografer, så det er absolutt ingenting å bekymre seg for! :)

Lenke til kommentar

Har gitt beskjed til Tomsi samt tidligerei denne tråden at jeg er nødt til å møte dere inne i Gamlebyen da jeg parkerer der. Grunner er fordi jeg skal hente en kameraveske på posten som har reist helt fra Hong Kong og det tar sikkert et par minutter og montere denne på kameraet samt tre i stroppen etc. Dette gjør jeg sef. i bilen da det er bikkjekaldt ute :)

Men jeg gir et signal når jeg er klar så møtes vi :)

Lenke til kommentar

Dr.Peedee:

Disse fototreffene er høyst uhøytidelige så det er ingen som "driter" seg ut på noe som helst måte. Noen ligger i gresset/snøen med rævva i været og knipser bilder av snøfnugg, mens andre kan ta bilder rett opp i luften.

Så uansett hva du gjør på disse fototreffene så er det alltid noen andre som har gjort noe flauere, hehe.

Dette skal bare være morsomt :)

På siste Oslotur jeg var med på hvor vi var på en gatefoto runde så var det en i fotofølget (skal ikke nevne navnt) som klarte kunsttykket med å ta makrobilde av nesa til en utlending UTEN at hun merket det.

Vi lo jaggu meg godt av det for å si det sån!

Så det er bare å bli med, hehe.

Takk :) Denne gangen forsov jeg meg faktisk. Men da er jeg litt beroliget før neste treff :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Etter 1 år og noen måneder åpner jeg denne tråden for og se om det noe interesse for et treff i Østfold igjen.

Hvor og når får vi bli enige om, helt etter 17. mai en gang.

Om det er noe som er åpent for flere (enn de faste medlemmene av denne gruppen), så kunne det vært veldig hyggelig å vært med på noe slikt og møtt noen av dere på forumet her.

Lenke til kommentar

Etter 1 år og noen måneder åpner jeg denne tråden for og se om det noe interesse for et treff i Østfold igjen.

Hvor og når får vi bli enige om, helt etter 17. mai en gang.

Om det er noe som er åpent for flere (enn de faste medlemmene av denne gruppen), så kunne det vært veldig hyggelig å vært med på noe slikt og møtt noen av dere på forumet her.

Alle er velkomne, uansett tilknytning.

Og man behøver ikke å være medlem av diskusjon.no heller :)

Lenke til kommentar

Det høres hyggelig ut :)

Da får en bare forsøke å følge med litt i denne tråden, og se hva som kommer som forslag til dag/dato og klokkeslett for en slik tur.

Kan jo si i fra allerede at Søndag 31.05. så passer det ikke for min del, skal i konfirmasjon......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...