Gå til innhold

Fototreff for Akam: Østfold

Anbefalte innlegg

Et lite forbehold har dukket opp fra min side... Skal ut på byen i kveld og ta noen pils og knipse litt gatefoto, og hvis formen er veldig dårlig i morgen så kan det hende jeg melder pass.

Gatefoto og pils er noe jeg liker svært godt og slår man sammen disse to så får man i mine øyne den ultimate kvelden :)

Det vil jeg kalle gyldig fravær :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir det ikke så mange som stiller opp burde vi kanskje utsette treffet et par uker ?

Jeg er egentlig 8 dager forsinket med levering av en båt og jobber omtrent døgnet rundt for å bli ferdig så en utsettelse hadde ikke jeg satt meg negativ til :)

Og nå må jeg hive meg i dusjen få på finstasen og kjøre til Sandefjord, være i et bryllup akkurat lenge nok til at ingen blir sure for å så komme meg hjem og jobbe litt til :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

tar du med alt? if not :

45mm 1.8 vil jeg iallefall teste siden jeg kanskje skal kjøpe en slik, og 45mm 2.8 macro, hmm, macro med denne har jeg ikke tenkt på, hørtes moro ut..

og 17mm 1.8 vil jeg også gjerne teste?

Jeg tar nok med det meste; du trenger bare å ta penger, så får jeg solgt litt :p

Lenke til kommentar

Halden kan jo stå på listen fortsatt. Spørsmålet er vel mere - når?

Ledige datoer for min del er lørdag 31.8, søndag 15.9, lørdag 21.9 eller 22.9 på denne siden av oktober.

Kanskje begynne med 31/8, så har vi noen datoer i reserve :)

Uansett så kan jeg alle datoene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...