Nautica Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Den 13 kan jeg ikke, er invitert i et bryllup Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Den 13 kan jeg ikke, er invitert i et bryllup Hvordan er formen dagen etter ,søndag 14? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Ingen problemer, jeg nyter ikke alkohol. I store menger Endret 28. juni 2013 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Ingen problemer, jeg nyter ikke alkohol. Du bare svelger unna? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 På høykant Da er det håp Fra spøk til revolver; flytter vi treffet til søndag i f.eks tre-tiden; så er du med? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Jeg er med uansett hvilken av de 2 dagene det blir Hvor skal vi møtes? Jeg bor like ved Tistasenteret, og utafor hos meg er det gratis parkering døgnet rundt hvis vi skal samles og kjøre 1 bil f.eks Endret 28. juni 2013 av Bjørnli Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Parkeringsplassen ved Tistasenteret er greit sted å møtes, det. Så kan vi stokke om biler etter behov. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Parkeringsplassen ved Tistasenteret kl. 3 på søndag den 14.7 da, med andre ord? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Denne tråden har jeg faktisk ikke sett før nå... men jeg er så absolutt klar for fototreff i halden kl. 15:00 den 14.juli. Jeg er ikke kjent i halden i det hele tatt, men skal alltids finne ut hvor dette senteret er hen Så jeg er med. Dog med et aldig så lite værforbehold. Jeg hater regn! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Husk bare å parkere på parkeringsplassen utafor meny, på den andre siden ved mcdonalds koster det penger, men på meny-siden så er det 3 timer gratis. evt. borti gata ved meg er det gratis hele dagen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 borti gata ved meg er det gratis hele dagen Skal ikke du flytte?, da kan vi ha en heidundrende fest der etterpå Hvordan er det litt lengre borte nesten ved byggmakker, på baksiden/bortsiden av kjøpesentret, gratis der eller ? uansett så kan vi møtes en plass og finne ut hva vi ønsker å fotografere. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) jo, apropo flytting, jeg skal PRØVE å få det til å passe, men har fått flyttehjelp i helga så usikkert om jeg er ferdig til treffet starter (kjøring med stor bil og gratis bærehjelp fra kollegaene takker man ikke nei til) Endret 10. juli 2013 av Bjørnli Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Nå, hvem dukker opp til Søndagen ? Foreløping er det undertegnende, tomsi, Bjerknes og kanskje Bjørnli, noen jeg har glemt ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Det er vel oss som er foreløpig påmeldte. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Klarer oss fint alene også vi tomsi! Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Et lite forbehold har dukket opp fra min side... Skal ut på byen i kveld og ta noen pils og knipse litt gatefoto, og hvis formen er veldig dårlig i morgen så kan det hende jeg melder pass. Gatefoto og pils er noe jeg liker svært godt og slår man sammen disse to så får man i mine øyne den ultimate kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå