Gå til innhold

Fototreff for Akam: Østfold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke så keen på gamlebyen om sommeren; det er for mye turister i veien.

Problemet med Töcksfors på denne tiden er mye mygg. Kunne tenkt meg å forslå Solli Bruk; men der herjer Tuneflua nå.

Så Halden kan fungere bra det.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Å ikke gape over for mye kan nok være lurt ;)

Jeg mistenker at festningen også er full av turister ...

Rød herregård vil vel passe i forhold til ruten som foreslås; det er også en på grensen til Sverige (Berg?) som er ganske stilig.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Å ikke gape over for mye kan nok være lurt ;)

Jeg mistenker at festningen også er full av turister ...

Rød herregård vil vel passe i forhold til ruten som foreslås; det er også en på grensen til Sverige (Berg?) som er ganske stilig.

Hallo, fersk bruker her, som vil på fototur

Ser dere vurderer Halden og håper det er plass til en til på vandring m kamera. Når er det ?

Lenke til kommentar

Hallo, fersk bruker her, som vil på fototur

Ser dere vurderer Halden og håper det er plass til en til på vandring m kamera. Når er det ?

Velkommen til Akam.

Du må gjerne bli med oss på fotvandringene våre. Det er alltid morsomt med nye ansikter. Vi holder på med planleggingen til neste tur, som vi har tenkt å ha den 13. juli.

Denne gangen er planen å møtes i Halden, og så dra litt rundt omkring i nærområdet; det er fler av oss som har bil, så det er plass.

Lenke til kommentar
Hallo, fersk bruker her, som vil på fototur Ser dere vurderer Halden og håper det er plass til en til på vandring m kamera. Når er det ?

Velkommen til Akam.

Du må gjerne bli med oss på fotvandringene våre. Det er alltid morsomt med nye ansikter. Vi holder på med planleggingen til neste tur, som vi har tenkt å ha den 13. juli.

Denne gangen er planen å møtes i Halden, og så dra litt rundt omkring i nærområdet; det er fler av oss som har bil, så det er plass.

Så trivelig, svarte pr mail, men vet ikke om det kom fram, jeg har bil selv og Halden er bra nok for meg.

Lenke til kommentar

Så trivelig, svarte pr mail, men vet ikke om det kom fram, jeg har bil selv og Halden er bra nok for meg.

Jeg mottok ikke noe mail; kanskje det var noen andre som fikk den. Det er ikke så farlig.

Du får følge med i tråden her, så får du vite alt du trenger, som oppmøtested og tid.

Lenke til kommentar

Jeg mottok ikke noe mail; kanskje det var noen andre som fikk den. Det er ikke så farlig.

Du får følge med i tråden her, så får du vite alt du trenger, som oppmøtested og tid.

Flott da prøver jeg å følge med :-) vi blir kanskje 2 stk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...