Nautica Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hva med Halden, eneste aberet er at vi er nødt til og spise pizza Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 hehe, finnes da kebab og så favoritten din, mcdonalds (ellers finnes det jo dyre resturanger osv.) Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) men tilbake til sted: samme for meg om det er halden eller fredrikstad, eller, tøckfors bilkirkegård igjen? Endret 25. juni 2013 av Bjørnli Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 hehe, finnes da kebab og så favoritten din, mcdonalds (ellers finnes det jo dyre resturanger osv.) Er det ikke noe sånt som 7 pizzarestauranter pr. innbygger i Halden Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Jeg er ikke så keen på gamlebyen om sommeren; det er for mye turister i veien. Problemet med Töcksfors på denne tiden er mye mygg. Kunne tenkt meg å forslå Solli Bruk; men der herjer Tuneflua nå. Så Halden kan fungere bra det. Endret 25. juni 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Festnings-området? Eller Sentrum? Eller festningen med en liten tur til sentrum senere? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 På jakt etter pizza-steder i sentrum kanskje Er det noe spennende ut på det havneområdet der NRK-skuta la til i går? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 tja, ikke vært uti det området på evigheter så husker faktisk ikke, kanskje det er noe der, men usikker samme for meg hvor vi går, bare jeg ikke har behov for tele, da 17-40 er det jeg planer om å bruke mest Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 Det er jo fler av oss som kommer med bil; så vi kan kanskje ta en roadtrip i nærmorådet - f.eks. ut mot Kornsjø. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Det er et gammel steinbrudd utover mot Prestebakken som kanskje kan være interessant, man kan også ta en tur til gamle Svinesundbrua og eventuell ferjeleiet/tollgården. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Det er et gammel steinbrudd utover mot Prestebakken som kanskje kan være interessant, man kan også ta en tur til gamle Svinesundbrua og eventuell ferjeleiet/tollgården. Det er steder nok til en fin liten road-trip nå Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Er flere plasser vi ikke har vært, oppover tistaelva/Tistedalen kan også gi fine bilder. 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 jupp, vi kan sikkert bli enige "on the spot"? skal vi ta en tur i festningen først? eller havneområdet? eller rød herredgård eller eller eller eller eller eller? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Å ikke gape over for mye kan nok være lurt Jeg mistenker at festningen også er full av turister ... Rød herregård vil vel passe i forhold til ruten som foreslås; det er også en på grensen til Sverige (Berg?) som er ganske stilig. Endret 28. juni 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
grete72 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Å ikke gape over for mye kan nok være lurt Jeg mistenker at festningen også er full av turister ... Rød herregård vil vel passe i forhold til ruten som foreslås; det er også en på grensen til Sverige (Berg?) som er ganske stilig. Hallo, fersk bruker her, som vil på fototur Ser dere vurderer Halden og håper det er plass til en til på vandring m kamera. Når er det ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Hallo, fersk bruker her, som vil på fototur Ser dere vurderer Halden og håper det er plass til en til på vandring m kamera. Når er det ? Velkommen til Akam. Du må gjerne bli med oss på fotvandringene våre. Det er alltid morsomt med nye ansikter. Vi holder på med planleggingen til neste tur, som vi har tenkt å ha den 13. juli. Denne gangen er planen å møtes i Halden, og så dra litt rundt omkring i nærområdet; det er fler av oss som har bil, så det er plass. Lenke til kommentar
grete72 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Hallo, fersk bruker her, som vil på fototur Ser dere vurderer Halden og håper det er plass til en til på vandring m kamera. Når er det ? Velkommen til Akam. Du må gjerne bli med oss på fotvandringene våre. Det er alltid morsomt med nye ansikter. Vi holder på med planleggingen til neste tur, som vi har tenkt å ha den 13. juli. Denne gangen er planen å møtes i Halden, og så dra litt rundt omkring i nærområdet; det er fler av oss som har bil, så det er plass. Så trivelig, svarte pr mail, men vet ikke om det kom fram, jeg har bil selv og Halden er bra nok for meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Så trivelig, svarte pr mail, men vet ikke om det kom fram, jeg har bil selv og Halden er bra nok for meg. Jeg mottok ikke noe mail; kanskje det var noen andre som fikk den. Det er ikke så farlig. Du får følge med i tråden her, så får du vite alt du trenger, som oppmøtested og tid. Lenke til kommentar
grete72 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg mottok ikke noe mail; kanskje det var noen andre som fikk den. Det er ikke så farlig. Du får følge med i tråden her, så får du vite alt du trenger, som oppmøtested og tid. Flott da prøver jeg å følge med :-) vi blir kanskje 2 stk Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Flott da prøver jeg å følge med :-) vi blir kanskje 2 stk Det blir hyggelig. Velkomemn skal dere være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå