tomsi42 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Takk for et trivelig treff med god variasjon i motiv. Jeg har laget bildetråd, jeg 3 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Kanskje jeg kunne hive meg med neste gang det er treff? Jeg bor i Horten og har ikke fergeskrekk, men bil har jeg. Jeg kaller den i alle fall for bil . Er det mulig å få en PM av en eller annen om det skulle diskuteres nytt treff igjen? Kan tenke meg at man får mye inspirasjon til å lære om motiv-valg når man er sammen på den måten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Du er hjertelig velkommen på treff, aspirant. Det er ikke så lett å holde orden på alle som vil være med; men nå som du har postet i denne tråden så kan du be om å få mail hver gang det postes i denne tråden. Du bør også sjekke tråden for Akamtreff i Oslo ved jevne mellomrom. Det er også snakk om en tur til Mølen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Richard Pryor "film moving" var det jeg mente "for de innvidde" http://www.youtube.com/watch?v=beXPpObKWFo Endret 6. april 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Og et bilde for og fastslå alderen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Richard Pryor "film moving" var det jeg mente "for de innvidde" Richard Pryor er skuespilleren vi snakket om, ja. Apropos OT small-talk under dagens tur - Onsøy kirke var ferdig bygget i 1877 i følge Wikipedia; så spiret var tydeligvis ferdig et år tidligere Endret 6. april 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Da faller brikkene på plass Jeg glemte helt tanken på å ta et fellesbilde av alle, men BjerkneZ tok jo heldigvis mange portretter. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Ja, det ble vist en del portrettbilder fra min side gitt Ikke alle ble like bra, men det ble nå vertfall dokumentert hvem som var med 1 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Veldig fine bilder i bildetråden fra turen alle sammen! Gleder meg til Mølen-tur som jeg har meldt meg på. Håper å treffe en del av dere som var med på Østfold turen også 1 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Veldig fine bilder i bildetråden fra turen alle sammen! Gleder meg til Mølen-tur som jeg har meldt meg på. Håper å treffe en del av dere som var med på Østfold turen også Du kommer helt sikkert til å få en fin tur. Det hadde ihvertfall jeg på denne som var min første. Ordentlig synd å ikke kunne være med på tur til Mølen, men det kommet heldigvis flere sjanser. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 noen østfoldinger som kunne tenkt seg en tur til reptilparken? jeg har sabla lyst iallefall Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Tenker du på den i Oslo ? Eller har det kommet noe lignende her sørpå Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Tenkte det kunne være lurt å reklamere for denne; ettersom det er BjerkneZ som startet det hele. 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Såh, er det no interesse for noe treff i nærmeste fremtid? Og evt. hvor? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Hva med lørdag om 3 uker - den 13.7? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 Hvor er et godt spørsmål - vi kan jo tenke litt på det og komme opp med noen forslag. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Forslag: gamlebyen fredrikstad? eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå