Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal jeg gå frem?

Anbefalte innlegg

Hei

Så jeg møtte 2 jenter fra nette på byen, jg bestemte meg for å drikke litt før møte slik at jeg for litt gi faen holdning mer relaxed. Møter dem og vi bowler. Hun ene drikker hun andre er avholds. Greia er at jeg ble litt betatt av hun som drakk, men hun var som edru var ganske keen på meg, tok på meg og flørta vilt.. så stakk vi ut og dansa og der ble det hetere.. rota på dansegulve og hun klådde noe fælt, er man drita og en jente tar deg på tissen ja da blir du kåt uansett hvordan jenta er.. heldigvis skjedde det ikke mer og vi skilte lag når det stengte.

Men hun vil også møtes ikveld men jeg er ikke keen på henne men vennina.. men jeg har vel ødelagt alt av sjanser med henne nå?

Så lar jeg facebook stå åpen og en kamerat skriver det mest cheesye brevet til henne om at jeg ble betatt av henne osv hun skriver tilbake at hun bare vil være venner og at vi ikke snakka så mye den kvelden men at vi snakkes ikveld da vi tydeligvis skal dobbeldate. Men jeg er overhode ikke interessert i jente nr 1..

Jente nr 1 var også hun som kontaktet meg på nette og hun jeg skrev mest med.. men jente nr 2 er så og si umulig nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...