Kreative87 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Noen som har tips til "must see" steder i Sør-øst Asia? Det er så mange steder i nærheten at jeg blir helt overvelmet, så jeg vil gjerne ha tips til hva som er viktigst å få med seg da jeg ikke har tid og penger til å reise allverden =) Jeg er på mitt første Asia opphold og foretrekker steder hvor det er mye å se og gjøre, og som det er greit å dra på helgeferier til. Takk for forhånd =) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hvilken type "must see" er du ute etter? Kan du eventuelt gi noen eksempler så vi vet hva du er ute etter. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 En dag eller tre i Bangkok kanskje? Om ikke annet enn for å se på sexturisme på nært hold. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Man trenger kun dra til Oslo for å se det... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Noen som har tips til "must see" steder i Sør-øst Asia? Jeg synes Angkor Wat var ganske spennende. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Saigon kanskje. Mye museer og mat som kan oppleves. Plus mye fin fransk kolonial arkitektur. For strender og avslapning anbefaler jeg Phu qoac. Er veldig kort og billig tur med fly fra saigon til phu qoac, som er en øy som ligger på grensen til kambodsja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå