PussyDestroyer69 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe meg ny iPhone. I den forbindelse lurer jeg på om jeg burde velge iPhone 4, 4S, eller eventuelt vente på iPhone 5. Er det noe store "praktiske" forskjeller mellom disse telefonene? Og vil iPhone 5 muligens være overlegen de andre telefonene eller bli lansert i nærmeste framtid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hvis vi skal tro alle ryktene (og faktaene) blitt iPhone 5 veldig overlegen, så hvis du kjøper iphone nå, vil du sikkert angre når femmeren kommer ut... Så er spørsmålet om du trenger en iphone eller om du bare har lyst på en. Hvis du føler at du trenger den, foreslår jeg å kjøpe iphone 4. Hovedforskjellen mellom 4 og 4S er at 4S har 1080p filming. Det er selvfølgelig andre forskjeller også, men iphone 4 gir deg mer for pengene. Hvis det er slik at du bare har lyst på en ny telefon, spesielt hvis du allerede har en smarttelefon, ville i hvertfall jeg ventet på femmeren, bare fordi den blir bedre enn de foregående modellene. Da vil den forhåpentligvis gjøre nytten sin lengre en 4 emne 4S. Håper det hjalp litt, men hvis ikke, kjøp android Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå