tunefish Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Å så var prisen oppe på 1896.00 på siden deres :o Hehe... jupp... så enten bæsja de på leggen, eller så hadde de kjøpt inn 10 ganger mer enn de trengte, og var redd for å sitte inne med dem. Anywayz... cheap ram on it's way... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Butikken kommer til å søke etter en ny medarbeider snart Lenke til kommentar
Pimp Lotion2k Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 ØY! Se Her: Corsair CMX512-4000 CAS3 with Heatsink (AMD OK) http://www.databutikken.com/no/default.php...tId=512DDRCA500 De har fortsatt bæsja på lokket! :D :D :D :D :D Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Ja da er det bare å fortsette å kjøpe ram Edit: så ikke den med PC3200 :oops: Lenke til kommentar
Pimp Lotion2k Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det står jo XMS 4000 500Mhz og PC3200 det er 2 mot 1. Så de må levere 512Mb XMS 4000 500Mhz ram for 888kr Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hehe har de flyttet feilen? 3200 funker da greit det, ikke utdatert enda kanskje ikke knallpris akkurat. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 er dette seriøst er ikke dette billig da ??? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Neee...vanlig pris nå, bruk prisguiden Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Izex, du har rabla Corsair XMS4000 PC4000 512MB = 1680kr billigst ! 512 ram din tulling :wink: Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Gå inn å sjekk på databutikken.com nå.... De har fjernet alt som heter Corsair Ram fra sitt sortiment!!!! Makan til useriøs oppførsel!!! Men, det hadde nok blitt dyrt å sende ut en 2- 300 eksemplarer av dette minnet til halvparten av kostpris!! Men, dette var dårlig av databutikken!!! Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Kona di kan være glad for at du ikke har oppdaget "kyosho inferno 7.5 sport readyset". Jeg har for tiden en hard og vond diskusjon med frøkna om evt dispensasjon til å handle slikt utstyr Btw, jeg synes ikke det er lamt. DrErling Du har nok rett, tror ikke hun går med på noe særlig mer akkuratt nå. Drvier å planlegger et å bygge nytt hus og regner med å leie i perioden mellom salg av nåværende hus og til det nye står ferdig. Nok skrot å flytte rundt på som det er..... men kanskje en bærbar... . MEN tenk på hvor mye kul kabel som kan legges i veggene når man starter fra scratch Lenke til kommentar
Pimp Lotion2k Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Gå inn å sjekk på databutikken.com nå.... De har fjernet alt som heter Corsair Ram fra sitt sortiment!!!!Makan til useriøs oppførsel!!! Men, det hadde nok blitt dyrt å sende ut en 2- 300 eksemplarer av dette minnet til halvparten av kostpris!! Men, dette var dårlig av databutikken!!! Feige rotter! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 !"#¤&/("()¤ Nå har de kommet tilbake med Corsair brikkene(var fjernet istad) og de har FJERNET Corsair TWINX4000 2x256 PC-4000 brikkene som vi bestillte og FIKK BEKREFTET at kostet 888,- !!! Hva ****** skal vi gjøre nå da ? Lenke til kommentar
stianfr Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Vente på brikkene, de kan ikke nekte oss å kjøpe dem!!!! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 MEN tenk på hvor mye kul kabel som kan legges i veggene når man starter fra scratch Heldiggris... vi kjøpte ferdigbygget med absolutt minimalt med strøm/ledningsnett opplagt. Skulle koble til fryseboksen på en bod og fant ut at det ikke var stikkontakt der.... DrE Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Vel,var det noen som seriøst trodde på dette :o :o Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Snekkern, nei, men vi benyttet oss av "tilbudet" jeg bestilte fort som F. XMS4000 rammen til 888 og fikk bekreftelse på at den er bestilt, en kamerat kom opp to timer etterpå og skulle ha 2 sånne brikker, men da FANTES det ikke en dridd av Corsair under DDR-Minne.. Da tenkte jeg, JAMMEN ER IKKE JEG EN HELDIG EN ? De kan jo ikke sende mail til oss og si "dere får ikke rammen" fordi hadde jeg bestilt ram og ikke hentet den så hadde de krevd 300kr for uavhentet pakke, hadde jeg ikke betalt, INKASSO. Får jeg noe "no ram" mail snart så sender jeg INKASSO på de (fysj å jeg hater det ordet "INKASSO) Lenke til kommentar
Izex Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Izex, du har rabla Corsair XMS4000 PC4000 512MB = 1680kr billigst ! 512 ram din tulling :wink: DOH ! Jeg snakket om den nye linken over som var PC3200 RAM, følg nå litt med da Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Snekkern, nei, men vi benyttet oss av "tilbudet" jeg bestilte fort som F. XMS4000 rammen til 888 og fikk bekreftelse på at den er bestilt, en kamerat kom opp to timer etterpå og skulle ha 2 sånne brikker, men da FANTES det ikke en dridd av Corsair under DDR-Minne.. Da tenkte jeg, JAMMEN ER IKKE JEG EN HELDIG EN ? De kan jo ikke sende mail til oss og si "dere får ikke rammen" fordi hadde jeg bestilt ram og ikke hentet den så hadde de krevd 300kr for uavhentet pakke, hadde jeg ikke betalt, INKASSO. Får jeg noe "no ram" mail snart så sender jeg INKASSO på de (fysj å jeg hater det ordet "INKASSO) Høres veldig fornuftig ut, å sende ut inkassokrav på en vare du ikke har betalt én krone for. Forresten: De er ikke pliktige til å selge ut varen til oppgitte pris. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 De har i alle fall bekreftet til meg at det er snakk om pc4000 ram, OG at den vil sendes ut. Men etter å ha lest en del webshop erfaringer er jeg litt skeptisk til den butikken der. Skulle bestille både hovedkort, CPU og ram der, men har slettet ordren. Tør rett og slett ikke å bestille derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg