Jarmo Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hm... kan ikke dere to andre wannabe'ere hoppe i sjøen? :o Tre snekkere ??? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hm... kan ikke dere to andre wannabe'ere hoppe i sjøen? Hvem som har "krav" på navnet er jo enkelt å finne ut det er bare å se når man ble medlem. Dessuten er nok dette gjordt kun på pur fanskap for å skape forvirring, det er jo merkelig at han kopierer navnet og hans første innlegg er om rambrikker. Enten blir denne personen fjernet eller så er jeg ferdig i dette forum Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 hahaha Moderator kan vel ordne opp i dette? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Ja nå er det 3 stykker,dette viser at noen har det veldig morro,sånne overtramp bør føre til utestenging. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg støtter snekker`n, eller var det snekker´n eller... :o Ble forvirrende dette Men litt alvor: har fått bekreftelse på bestillingen nå Å betale: 1943.40 Og det for 4x256mb ram. Men hvor lenge er Cola-boks i paradis? Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 tilbake til topic, er det lurt og kjøpe denen ram'en? Lenke til kommentar
zappo Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Trodde ikke det var mulig å ha samme nick Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Ja nå er det 3 stykker,dette viser at noen har det veldig morro,sånne overtramp bør føre til utestenging. skjønner deg godt snekkern, men du bør ikke ta sånn på vei. blir helt sikkert fikset. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 tilbake til topic, er det lurt og kjøpe denen ram'en? Til den prisen er det jo nesten som å vinne i lotto Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Ja nå er det 3 stykker,dette viser at noen har det veldig morro,sånne overtramp bør føre til utestenging. skjønner deg godt snekkern, men du bør ikke ta sånn på vei. blir helt sikkert fikset. Vel dette viser jo en betydelig svakhet i systemet her, jeg kan registrere meg med ditt navn med en liten komma bak og lage full forvirring for deg. Det vil kunne skape fullt kaos på forumet hviss flere begynner med dette. Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Sitat: DatorButiken.com råder ikke over prisforandringer på markedet, hvilket er hvorfor prisen som gjelder ved bestillingstidspunktet også gjelder ved betalingstidspunktet. Bestillte 2 pakker jeg! Får se hva som står i ordrebekreftelsen, de kan ikke sende varen til en annen pris en avtalt, uten å gi beskjed om dette. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 hmm, bestiller 3 pakker eg ...så er eg sikker Lenke til kommentar
Corn Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Databutikken har dummet seg ut slik før.. Var en gang i høst (da jeg kjøpte meg ny datamasking) at de solgte et Abit Ti4600 til 2300kr. Jeg sendte inn, fikk ordrebekreftelse osvosv.. Det endte opp med at de "aldri fikk den på lager". De er flinke til å snike seg unna slikt Lenke til kommentar
Danny Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 syns det var ok priser 1giga pc4000 ram til 2k og 512mb pc4000 ram til 900. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Databutikken har dummet seg ut slik før.. Var en gang i høst (da jeg kjøpte meg ny datamasking) at de solgte et Abit Ti4600 til 2300kr. Jeg sendte inn, fikk ordrebekreftelse osvosv.. Det endte opp med at de "aldri fikk den på lager". De er flinke til å snike seg unna slikt å? eg bestillte og fikk kortet eg... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Vel som dere sikkert ser så er det kommet til enda en,han har i tillegg samme avatar, i tillegg til dette har jeg begynt og motta PM fra disse med direkt sjikanering, så visst ikke disse blir utestengt av moderator så skjønner ikke jeg. det er en enkel sak for moderator å finne deres adresse og utestenge disse permanent. Sistnevnte har også vert med usaklige innlegg på overklokking.no med samme nick. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Er ikke den RAM typen det er snakk om her en smule treg? Jeg er ikke no god på minne info så...noen som har en link til no som forklarer de forskjellige dagens ram spesics kanskje? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Her har Snekker`n (den orginale) min fulle støtte. Utrolig latterlig og patetisk forsøk på å sverte en (i mine øyne) voksen, erfaren og dyktig hardware mann. des,OUT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg