Skipstrixy Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Du skal være ganske dårlig i engelsk for å synes at den undersøkelsen var særlig tung... herre. Jeg sa ikke at ordene var vanskelig. Det jeg hintet til er at språket var skrevet på en u n ø d v e n d i g tung måte. Som i normer, lover og regler påå engelsk osv..... Slik som man blir trøtt av å lese.. Ordene i seg selv er greie, men når man leser en setning 5 ganger uten å helt skjønne hva den egentlig vil frem til, da er språket skrevet på en tung måte. Som da ofte skjer i formelle brev, osv. Jeg er ikke dum når det gjelder engelsk, arbeidsspråket mitt er tross alt på engelsk både muntlig og skriftlig, og jeg behersker dette språket muntlig og skriftelig flytende. Da merker man fort om ting faktisk er skrevet tyngere en de trenger å være Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Skrev ikke mail fordi jeg er redd dere skal stalke meg Men lykke til med oppgaven! Brand23 ;) ;) ;) ;) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Du skal være ganske dårlig i engelsk for å synes at den undersøkelsen var særlig tung... herre. Jeg sa ikke at ordene var vanskelig. Det jeg hintet til er at språket var skrevet på en u n ø d v e n d i g tung måte. Og hvis du leser posten min en gang til ser du sikkert at ordet "vanskelig" ikke var brukt en eneste gang. "Tung" derimot... Lenke til kommentar
RC 2 Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Skrev ikke mail fordi jeg er redd dere skal stalke meg Men lykke til med oppgaven! Brand23 ;) ;) ;) ;) Tusen takk :D Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Tok den! Jeg fant en link hos The Economist om merkevarer som kan være til nytte for dere. Lenke til kommentar
RC 2 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Tok den! Jeg fant en link hos The Economist om merkevarer som kan være til nytte for dere. Tusen takk Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Var en bra spørreundersøkelse . Minnet veldig om de man får tilsendt på mail fra forskjellige firmaer, men ser ikke på det som en dårlig ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå