Gå til innhold

Help til Masteroppgave- Merkevarer :)


Anbefalte innlegg

Du skal være ganske dårlig i engelsk for å synes at den undersøkelsen var særlig tung...

 

herre. Jeg sa ikke at ordene var vanskelig. Det jeg hintet til er at språket var skrevet på en u n ø d v e n d i g tung måte. Som i normer, lover og regler påå engelsk osv..... Slik som man blir trøtt av å lese.. Ordene i seg selv er greie, men når man leser en setning 5 ganger uten å helt skjønne hva den egentlig vil frem til, da er språket skrevet på en tung måte. Som da ofte skjer i formelle brev, osv.

 

Jeg er ikke dum når det gjelder engelsk, arbeidsspråket mitt er tross alt på engelsk både muntlig og skriftlig, og jeg behersker dette språket muntlig og skriftelig flytende. Da merker man fort om ting faktisk er skrevet tyngere en de trenger å være

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal være ganske dårlig i engelsk for å synes at den undersøkelsen var særlig tung...

 

herre. Jeg sa ikke at ordene var vanskelig. Det jeg hintet til er at språket var skrevet på en u n ø d v e n d i g tung måte.

 

Og hvis du leser posten min en gang til ser du sikkert at ordet "vanskelig" ikke var brukt en eneste gang. "Tung" derimot...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...