RC 2 Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Hei Vi er to jenter fra BI som trenger respondenter til masteroppgaven vår. Vår masteroppgave omhandler merkevarer (sko, klær, sminke o.l.) og vi utvikler en skala som skal brukes i videre forskning og praksis. Målet for undersøkelsen er å måle hva forbrukere mener og føler om merkevarer. Spørreundersøkelsen tar maks 3 minutter og er anonym. Som takk vil vi trekke en vinner av en vinflaske (dersom du er under 18 skal vi alltids finne en annen premie ). Vi hadde satt stor pris på din hjelp!!! Lenken til undersøkelsen på qualtrics.com: http://prenhall.qualtrics.com/SE/?SID=SV_7WznpbjQL19VfOQ Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Sorry, fullførte ikke undersøkelsen. Merka at jeg vart irritert av å lese så komplisert engelsk.. Det minner meg mest om sånne formelle brev som sendes ut av kontoret av og til, de er skrevet på en så "korrekt" engelsk at selv ikke den mest engelske engelskmannen kan skrive det bedre/værre Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Synest det var en grei og lett gjennomførbar undersøkelse jeg.. Lykke til med masteren! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Så hva er det undersøkelsen definerer som merkevarer? Carmina, Meermin, C&J, Herring osv? Lenke til kommentar
RC 2 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Synest det var en grei og lett gjennomførbar undersøkelse jeg.. Lykke til med masteren! Tusen takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
RC 2 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Så hva er det undersøkelsen definerer som merkevarer? Carmina, Meermin, C&J, Herring osv? Alle produkter som har et sterkt merkenavn, som for eksempel Apple, Samsung, D&G osv, definerer vi som merkevare. Vi måler forskjellen mellom slike sterke merkenavn og "private label" produkter som for eksempel First Price, Coop Extra produktene osv. Lenke til kommentar
RC 2 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Sorry, fullførte ikke undersøkelsen. Merka at jeg vart irritert av å lese så komplisert engelsk.. Det minner meg mest om sånne formelle brev som sendes ut av kontoret av og til, de er skrevet på en så "korrekt" engelsk at selv ikke den mest engelske engelskmannen kan skrive det bedre/værre Hehe, skjønner den Vi må nok dessverre skrive på denne måten, da vår sensor ønsker det slik. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Synes det var lett å lese jeg også. Besvarte den Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Jepp, helt grei undersøkelse. Lykke til med oppgaven deres! Lenke til kommentar
RC 2 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Synes det var lett å lese jeg også. Besvarte den Tusen takk skal du ha!! Jepp, helt grei undersøkelse. Lykke til med oppgaven deres! Tusen takk!!! Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Tok undersøkelsen jeg og, men av en eller annen merkelig grunn fant jeg ikke "videre" knappen i Opera. Så jeg måtte åpne Explorer (æsj og usj), bare sånn hvis noen andre har problemer med det. Lykke til med oppgaven! : ) Lenke til kommentar
RC 2 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Tok undersøkelsen jeg og, men av en eller annen merkelig grunn fant jeg ikke "videre" knappen i Opera. Så jeg måtte åpne Explorer (æsj og usj), bare sånn hvis noen andre har problemer med det. Lykke til med oppgaven! : ) Oj, såpass. Ja det er greit å vite Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg tok undersøkelsen:--) Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Sorry, fullførte ikke undersøkelsen. Merka at jeg vart irritert av å lese så komplisert engelsk.. Det minner meg mest om sånne formelle brev som sendes ut av kontoret av og til, de er skrevet på en så "korrekt" engelsk at selv ikke den mest engelske engelskmannen kan skrive det bedre/værre Hehe, skjønner den Vi må nok dessverre skrive på denne måten, da vår sensor ønsker det slik. Ikke for kverulasjon eller noe, men hvorfor ønsker sensor at undersøkelsen skrives på en så "tung" måte at kansje 3 av 10 potensielle kandidater velger å droppe den? Typisk sensorer.. ting skal se fint ut på papiret... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Du skal være ganske dårlig i engelsk for å synes at den undersøkelsen var særlig tung... Lenke til kommentar
RC 2 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg tok undersøkelsen:--) Tusen takk!! :D Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Det var vel ikke et eneste vanskelig engelsk ord i spørreundersøkelsen. Jeg synes i alle fall det gikk helt greit. Lykke til med oppgaven. Lenke til kommentar
RC 2 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Det var vel ikke et eneste vanskelig engelsk ord i spørreundersøkelsen. Jeg synes i alle fall det gikk helt greit. Lykke til med oppgaven. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Det var vel ikke et eneste vanskelig engelsk ord i spørreundersøkelsen. Jeg synes i alle fall det gikk helt greit. Lykke til med oppgaven. edit. Feil svar til feil pers Endret 2. juli 2012 av Skipstrixy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå