Gå til innhold

Help til Masteroppgave- Merkevarer :)

Anbefalte innlegg

Hei :)

Vi er to jenter fra BI som trenger respondenter til masteroppgaven vår.

Vår masteroppgave omhandler merkevarer (sko, klær, sminke o.l.) og vi utvikler en skala som skal brukes i videre forskning og praksis.

Målet for undersøkelsen er å måle hva forbrukere mener og føler om merkevarer.

Spørreundersøkelsen tar maks 3 minutter og er anonym.

Som takk vil vi trekke en vinner av en vinflaske (dersom du er under 18 skal vi alltids finne en annen premie :)).

Vi hadde satt stor pris på din hjelp!!! :):w00t:

Lenken til undersøkelsen på qualtrics.com:

http://prenhall.qualtrics.com/SE/?SID=SV_7WznpbjQL19VfOQ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry, fullførte ikke undersøkelsen. Merka at jeg vart irritert av å lese så komplisert engelsk..

Det minner meg mest om sånne formelle brev som sendes ut av kontoret av og til, de er skrevet på en så "korrekt" engelsk at selv ikke den mest engelske engelskmannen kan skrive det bedre/værre :p

Lenke til kommentar

Så hva er det undersøkelsen definerer som merkevarer? Carmina, Meermin, C&J, Herring osv?

Alle produkter som har et sterkt merkenavn, som for eksempel Apple, Samsung, D&G osv, definerer vi som merkevare. Vi måler forskjellen mellom slike sterke merkenavn og "private label" produkter som for eksempel First Price, Coop Extra produktene osv.

Lenke til kommentar

Sorry, fullførte ikke undersøkelsen. Merka at jeg vart irritert av å lese så komplisert engelsk..

Det minner meg mest om sånne formelle brev som sendes ut av kontoret av og til, de er skrevet på en så "korrekt" engelsk at selv ikke den mest engelske engelskmannen kan skrive det bedre/værre :p

Hehe, skjønner den :) Vi må nok dessverre skrive på denne måten, da vår sensor ønsker det slik.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tok undersøkelsen jeg og, men av en eller annen merkelig grunn fant jeg ikke "videre" knappen i Opera. Så jeg måtte åpne Explorer (æsj og usj), bare sånn hvis noen andre har problemer med det.

Lykke til med oppgaven! : )

Oj, såpass. Ja det er greit å vite :) Tusen takk for hjelpen! :D

Lenke til kommentar

Hehe, skjønner den :) Vi må nok dessverre skrive på denne måten, da vår sensor ønsker det slik.

Ikke for kverulasjon eller noe, men hvorfor ønsker sensor at undersøkelsen skrives på en så "tung" måte at kansje 3 av 10 potensielle kandidater velger å droppe den? ;)

Typisk sensorer.. ting skal se fint ut på papiret...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...